|
Streaming kvalitet på HBO Nordic |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er vel kun stereo, som din forstærker laver om til 5.1? Eller har jeg overset en setting? Mig bekendt er det kun Netflix der sender 5.1 lyd. Edit: Det er da træls med den formatering i citatet. Det er skrevet på en win 8.1 maskine i metro browseren. Redigeret af Steen6400 - 22-Januar-2014 kl. 07:27 |
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er nu kunderne, som skriver det. Ordkløver. Men abn, det er nok, sådan man lige, vil gøre det. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Jwin
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så er Game of Thrones nok en stor mundfuld. Det er Ringenes Herre til venstre og der mangler (mindst) 1 bind i min Game of Thrones samling. |
||
hanand
Ny bruger Oprettet: 22-Januar-2014 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jwin, har læst at man helst skal læse GOT på engelsk da stednavne osv også bliver oversat. Hvad synes du om den danske udgave ?
|
||
Jwin
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
J Redigeret af Jwin - 22-Januar-2014 kl. 13:49 |
||
xcardman
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
det gode er nemlig de sender ægte 5.1 dolby digital plus på de film som understøtter det, de fleste gør der er også film i stereo men det stå på oversigten om der er 5.1, inden du starter den lyden i 5.1 er faktisk lige så god som på en dvd. men ja det er Netflix, vil så sige hvis HBO kun sender i stereo er det helt godnat
Redigeret af xcardman - 22-Januar-2014 kl. 15:51 |
||
Raskolnikov
Super bruger Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 458 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
I gårdagens afsnit af GOT blev det lige komprimeret nok i det meget mørke scener. Hvilken kvalitet streamer HBO Nordic med?
|
||
Silentbob
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kommer an på hvad du bruger til at streame med. Men 1080p via ChromeCast og 720 via browser på PC.
|
||
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
||
frugtkompot
Guld medlem Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi har brugt Chromecast siden de lancerede på platformen, og her står kvaliteten ganske flot - også i de fleste mørke scener. Komprimeringen er i nogle passager tydelig, og det måler sig ikke med Netflix, men det er helt ok.
Desto mindre sagt om lydsiden, desto bedre.
|
||
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
||
Raskolnikov
Super bruger Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 458 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg streamer via Airplay fra en iphone 6 til Apple TV3.
|
||
cccd
Guld medlem Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 728 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Køre HBO via app fra mit samsung 7505 og har ingen problemer
Har heller ingen problemer med at køre netflix , hvorimod viaplay har jeg haft store problemer med at få til at køre uden det harker og pixer Der har være en del opdate til viaplay siden jeg havde det, så det kan være det er i orden nu ! Jeg har ikke ab på det mere, så jeg kan ikke afprøve det pt ! Jeg har netkabel i tv ! |
||
|
||
segaseeberg
Junior bruger Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg låner lige tråden her et øjeblik. Jeg havde glædet mig til at se Westworld efter at have ventet med at tegne abonnement til hele første sæson blev lagt ud. Jeg begyndte i går aftes, og jeg må sige, at jeg blev slemt skuffet over billedkvaliteten! Man kunne tydeligt se, at billedsignalet er komprimeret, og der opstod hakken i panoreringer - noget som jeg aldrig oplever på Blu-Rays. Jeg kører over app'en til ATV 4 på BeoVision 11. Min internetforbindelse er 100/100 mbits over trådet netværk. Jeg havde regnet med en kvalitet á la Netflix. Er der er en indstilling, jeg skal være opmærksom på enten på ATV eller i HBO? Med så mange streamingkunder burde kvaliteten være i orden. Hakkende panoreringer troede jeg stoppede engang i 2009, da 1080 @ 24 HZ blev standard.
|
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |