|
streaming -musik -pc-ipad til receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2012 kl. 20:46 |
Hejsa..
Håber spørgsmålet hører til jer.. Here goes. jeg har musik liggende på 2 bærbare pcere og jeg har yousee play på både iPad og de bærbare... kunne godt tænke MIG en reciever som trådløst kunne afspille dette, kan i anbefale en reciever... eller kan man købe en hvilken som helst reciever og så koble en eller anden trådløs musik overførelses dims på den og så kører det... Vil gerne købe brugt... Budget 2-3.000 |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2. indlæg?
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja.... tror ikke jeg lige havde teknikken til at flytte indlægget VIA min tlf... Sorry... håber det ok
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |