|
Streaming musik |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5359 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Prøv evt med et Mini optisk (3,5mm) -> Toslink kabel i stil med dette, hvis forstærker har Toslink indgang:
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Actor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2016 Sted: dk Status: Offline Point: 186 |
Den billigste. Min søn betaler
![]() Actor
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4089 |
|
|
![]() |
|
Actor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2016 Sted: dk Status: Offline Point: 186 |
Tak for Jeres tålmodighed
![]() Actor
|
|
![]() |
|
Jeg søger ikke det bedste. Bare noget der er bedre end Chromecast!
Actor |
|
![]() |
|
Jeg har ikke brug for en streamer m DAC. Min Hegel gør alting bedre end noget andet jeg har haft. Incl. min Luxman L 550 tilbage i 1982
Actor
|
|
![]() |
|
jensgk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-April-2020 Sted: Helsinge Status: Offline Point: 48 |
Jeg skal lige forstå der her. Er din Chromecast Audio (går jeg udfra) forbundet med optisk kabel til din Hegel forstærker? Hvis er den er forbundet optisk, så er det helt sikkert ikke Chromecast, der er problemet. Chromecast overfører uden problemer lossless CD-kvalitet, og så kan det ikke gøre meget bedre. Så må den være din kilde, der streaner til Chromecast, der er det svage led. |
|
![]() |
|
Nowwere talking buisiness! Der sparede du mig lige for 800 kr! Der er ingen grund til at jeg investerer i en bedre streaming fordi jeg en gang om ugen skal tjecke om en god anmeldelse falder i min smag. Så henter jeg hellere min Tado i køkkenet og tar den med ind i stuen. Spotify lyder helt okay på den. I hvert
Fald når jeg laver mad og lytter til amerikanske kanaler. Tom for hjælpen. Skåler på Jer alle senere i aften Actor
|
|
![]() |
|
Thomas46 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2018 Sted: Nørrebro Status: Offline Point: 63 |
Hvad med at prøve tidal i en måned deres hifi abb og se om det er bedre.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |