|
Streaming over Wi-FI |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
balakow ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2012 Sted: Randers Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Maj-2012 kl. 17:49 |
Ved ikke rigtig hvilken medieafspiller jeg skal vælge til mit setup.
Har netværks setup men en Asus RT-N56U router hvor jeg har tilkoblet 2 USB hardiske. Denne router er tilsluttet min PC via kabel og er desuden også tilsluttet mit stuefjernsyn via kabel igennem en WD TV Live (ikke wifi). Min problem er følgende at jeg skal finde en medieafspiller der gerne skulle kunne streame trådløst fra routeren til fjernsynet (kan kun vise 720p) i mit soveværelse ca.12 meter væk. Har forsøgt at læse mig frem til den rigtige, men ville egentlig gerne høre om der var nogen der havde nogle erfaringer med dette 'problem'. Det skal bare være en medieafspiller der kan klare de gængse video filmformater (har ikke behov for youtube etc.). |
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1428 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den nye WDTV Live (med wifi) koster jo ikke en formue.
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7256 |
Wifi streaming af video i HD kan tit give problemer.
Har du mulighed for at trække kabel bliver det 100% stabilt |
|
![]() |
|
balakow ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2012 Sted: Randers Status: Offline Point: 4 |
Ville helst undgå kabel, skal nemlig trækkes igennem stuen, en gang og til slut et par meter igennem soveværelset.
Og skal som sagt ikke trække 1080p hd, 'kun' 720p :-). Går lidt og tænker på WD TV Live /m WiFi, kan ud fra de spec der står godt køre det jeg skal bruge, men har både hørt godt og skidt om den. Men selvfølgelig koster den ikke alverden, så kunne være man bare skulle købe en sådan |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
kommer nok os lidt an på hvor langt du har fra medie afspiller til routeren. Jeg kan fint afspille 702p til vores medie afspiller ( ac ryan hd mini + wifi dongle ) men den står os kun 2-3 meter fra routeren.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |