recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - streaming problem WD TV Live
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketstreaming problem WD TV Live

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jgjensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 376
Direkte link til dette indlæg Emne: streaming problem WD TV Live
    Sendt: 31-August-2011 kl. 09:51
Hej,
Jeg har været meget tilfreds med mit set-up med wired streaming fra NAS til WD TV Live.

Min NAS er opdelt i 3 biblioteker (partitioner): P:Privat (billeder/hjemmevideo), Y:Cyber (DVD film/mp3), U:Public (tom).

Men pludselig den anden dag kunne WD TV ikke finde Cyber biblioteket....efter at have prøvet et par gange fandt den Cyber men skrev at biblioteket var tomt???!?

Det samme scenarie gør sig gældende fra dengang.....det er ret tilfældigt om den kan finde Cyber biblioteket og når den så kan viser den som sagt at biblioteket er tomt Cry

Jeg kan heller ikke åbne Y:drevet (Cyber) på PC.

Der er ikke ændret noget, slettet noget i opsætning eller andet - problemet er opstået indenfor en dag hvor det virkede fint om dagen, men efterfølgende ikke virkede om aftenen.

NAS står på et gæsteværelse og bliver slukket når der er gæster til overnatning og andre gange i perioder når jeg ikke har tid til TV i længere tid (strømbesparelse).
Men det burde jo ikke skabe disse problemer?

Kan nogen hjælpe mig igennem dette?
Jeg formoder det må være NAS (Freecom 2tb) der er problemet, da jeg ikke kan finde drevet via PC heller.

Håber at høre fra Jer derude - på forhånd tak Wink
Samsung PS50Q96HDX/XEE
Barkan M4061 TV-ophæng
Philips DVD-R 5570H/58
Samsung HD-boks
Freecom 2 TB NAS
Buffalo 500 GB NAS
Denon AVR 800 amp
WD TV Live
D-Link DHP-P307AV Homeplug
Wii
iPhone 4