|
Streaming & Radio 4 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
janjpr ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-November-2017 Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-April-2020 kl. 13:05 |
Streamer alle radiokanaler på mit B&O udstyr via TuneIn Radio, som er indbygget i produkterne.
Desværre er Radio 4 (som den eneste kanal) ikke mulig at tilgå via TuneIn. Jeg er med på, at jeg kan streame den på anden vis (bl.a. via egen app), men det er jo ikke den hensigtsmæssige løsning for lyttere der har en indgang til alle stationer. Jeg har forgæves (uden reelt svar) kontaktet Radio 4 for at spørge, hvorfor de ikke er tilgængelige via TuneIn. Er der andre med samme frustration og/eller nogen, der har en forklaring på Radio 4's fravær fra netop denne platform? |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4084 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kan du ikke selv sætte URL ind i TuneIn.
![]() Redigeret af Brixen - 27-April-2020 kl. 17:13 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |