recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streaming SWE vs. DK fra udlandet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Streaming SWE vs. DK fra udlandet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Christopher B Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christopher B Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Streaming SWE vs. DK fra udlandet
    Sendt: 09-November-2015 kl. 12:06
Hej, så er jeg tilbage med fodbold streaming spørgsmål.

Skal se playoff mellem Sverige og Danmark hernede i Nigeria med en gruppe svenske og danske venner.

Jeg har sådan set allerede et fungerende setup med Yousee Play (betalt hjemme fra DK), VPN byen (så det kan ses her) og Chromecast til at smide det op på storskærm.

Min erfaring med Yousee Play, både hjemme og i Nigeria, er at båndbredden er helt forfærdelig når der er landskamp (eller Brøndby vs FCK). Kan forestille mig at Yousee ikke helt kan håndtere den ekstra belastning. Dette gør at det ofte er en ret dårlig og til tider umulig oplevelse at se en kamp på denne måde. Alternativet er gratis streaming sider med pop-up reklamer, hvilket heller ikke er noget at råbe hurra for.

Derfor ville jeg høre, om der er nogen, som har erfaringer med at streame fra internationale betalingssider, hvor man kan forvente en god forbindelse? Gerne med Sky Sports, så vi kan have neutral kommentator :-)

Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2015 kl. 12:35
Jeg tror jeg har svaret dig før  -  http://ntv.mx/
Til top
Christopher B Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Oktober-2011
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christopher B Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2015 kl. 12:37
Mange tak. Kunne ikke finde den gamle tråd.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu