|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
nph12 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 646 |
![]() Sendt: 17-Oktober-2008 kl. 22:18 |
Hej Hvad skal jeg installere af software på min pc, så jeg kan streame multimedia til min PS3? |
|
![]() |
|
Charlemagne ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Hvis du har Vista, så behøver du ikke noget - PS3 finder den som multimedieserver. XP -> Brug Tversity der i princippet gør det samme: www.tversity.com
|
|
![]() |
|
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Prøv at finde det produkt du bedst kan lide på denne liste:
http://www.joystiq.com/2007/05/28/20-upnp-clients-that-may-s tream-to-your-playstation-3/ På GNU/Linux har jeg fået MediaTomb til at virke moderat (gad ikke at opsætte transcoding, og min mediaserver klare det fint selv). Har også kort prøvet TVersity på Windows, hvor det virkede fint med en film og lidt youtube. |
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
|
![]() |
|
nph12 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 646 |
![]() |
Jeg har Vista. Hvad skal jeg gøre for at få det til at køre? |
|
![]() |
|
Charlemagne ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Du skal sætte Deling på de mapper på din pc, som du vil have adgang til fra PS3 - uden password. Start derefter PS3'en og vælg "Søg medieserver", så skulle den komme op. PS3'en vil derefter automatisk finde din pc, hver gang den er tændt. |
|
![]() |
|
![]() |
Super. Det virker jo perfekt.
|
|
![]() |
|
![]() |
broeman: Har du opgraderet din PS3 til 320 GB? Er det lige til?
|
|
![]() |
|
Karar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2008 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Hvad gør man så hvis man har en mac :)??? |
|
![]() |
|
nygaardinc ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Får en dummebøde !
![]() Redigeret af nygaardinc - 18-Oktober-2008 kl. 00:15 |
|
Panasonic TX-55VT50
Dune Prime 3.0 Mark Levinson No.383 Linn Akurate DS/1 Linn Unidisk SC/D Sonus Faber Cremona M Radius R90 Nordost Baldur SC Linn Silver IC Qnap TS-459-pro+ 8TB |
|
![]() |
|
Kalle Ferm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2008 Status: Offline Point: 108 |
![]() |
Mine erfaringer er selvom det fungerer OK direkte fra Vista, er det væsentligt bedre at installere TVersity alligevel.
Den sender filerne meget hurtigere til PS3'en end Vista gør. |
|
![]() |
|
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Udover at skruerne sad sindsyg godt fast (måtte bruge min skruemaskine) så var det meget nemt. Husk at lave backup af dine savegames m.v. til en USB-stick (også nemt), da når tager den gamle harddisk ud, vil den blive formateret når du indsætter den igen. Harddisken skal være en SATA-150 (300 er udnøvendig) og 5400RPM (7200RPM giver for meget varme?). MediaTomb virker på MacOSX via Fink (ala debian pakkemanager), men det kræver nok lidt indsigt i opsætninger m.v. Kig på linket jeg sendte og kig på de forskellige, nogen har måske fået mac-support på det sidste. Redigeret af broeman - 18-Oktober-2008 kl. 09:23 |
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
|
![]() |
|
![]() |
[/QUOTE] Hm, jeg har ingen erfaring med mac, men det burde være muligt: http://www.gamers-globe.dk/nyhed/2008/01/stream-media-fra-ma c-til-ps3.html
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |