|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Karar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2008 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
:)???[/QUOTE] Hm, jeg har ingen erfaring med mac, men det burde være muligt: mac-til-ps3.html"> http://www.gamers-globe.dk/nyhed/2008/01/stream-
[/QUOTE] Tak for svaret, nu må jeg prøve mig frem :) |
|
![]() |
|
LazTheGreek ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
![]() |
Hej alle sammen. Jeg har modsat mange af jer ikke Vista, men kører stadig med XP. Hvordan kan jeg få adgang til min PC fra min PS3 ?
|
|
Pioneer KURO 5090
Denon AVR-2808 Denon DVD-1800BD B&W 684 (front) B&W HTM62 (center) B&W ASW608(Sub.) B&W 686 (bagkaneler) |
|
![]() |
|
Valde1936 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
![]() |
![]() |
|
LazTheGreek ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
![]() |
Tak :-)
|
|
Pioneer KURO 5090
Denon AVR-2808 Denon DVD-1800BD B&W 684 (front) B&W HTM62 (center) B&W ASW608(Sub.) B&W 686 (bagkaneler) |
|
![]() |
|
nph12 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 646 |
![]() |
Jeg kan godt streame til min PS3 nu fra min computer, men har lige nogle ekstra spørgsmål: 1) Hvorfor skal man på min PS3 først vælge enten Foto, musik eller video, hvor man bagefter skal vælge mellem Musik, Video og Billeder (når man har valgt medieserver)? 2) Hvilke formater understøtter PS3? 3) Skal man gemme sine mediefiler under Windows delte mappe for musik, billeder og video? Kan man ikke streame dem fra en anden mappe (har alle mine multimedia filer liggende på et andet drev)?
|
|
![]() |
|
Charlemagne ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
nph12, Nr. 1: Jeg undrer mig også over det, men har ikke fundet en måde at undgå det. PS3'en burde kunne se forskel, men gør det ikke. Hvis nogen kender løsningen, så plz skriv. Nr. 2:
Nr. 3 - Jeg har selv XP og TVersity - og i det tilfælde vælger du selv mapperne via TVersity, og du kan have dem placeret som du selv vil på din comp. Under Vista mener jeg, at PS3 selv finder alle delte mapper. |
|
![]() |
|
nph12 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 646 |
![]() |
Nr. 3 - Jeg skulle bare dele mappen med mine billeder og tilføje mappen i Windows Media Player - så kører det!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |