recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streaming til TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStreaming til TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MR. T Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Juni-2008
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Emne: Streaming til TV
    Sendt: 17-Januar-2011 kl. 23:13
Jeg har en synology 207+ med både mp3 og film i bl.a. divx format.

Nu er jeg så ved at købe nyt fjernsyn og vil ved samme lejlighed gerne kunne streame musik til mit anlæg (og evt. streame mine film også).

Jeg har set på både sonos og squeezebox løsninger, men selvom det da ser herre smart ud, så koster det jo en bondegård.

Alternativ kan jeg vel bare købe et tv, der har wifi og understøtter mp3 eller hvad??
( panasonic GT20  el  Sony KLDex...)

Jo jo - fjernsynet skal selvfølgelig være tændt, hvilket koster lidt...

Ang. streaming af film, så understøtter mange nye fjernsyn jo bl.a. divX, men vil afspilning hakke eller hvad? 
Jeg har tidligere set på både popcorn og tvix, og for nylig også HDTW løsningen. Alternativt overvejer jeg en PS3, og selvom jeg har hørt at det kan hakke. Men man kan vel bare overføre filmvalget til ps-harddisken mens man lige laver popcorn og henter sodavand (+ et par minutter nok)

Nogen erfaringer?

Vh. Mr. T
Til top
dk90024 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-September-2010
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2011 kl. 07:40
Jeg har netop anskaffet mig et LG 50PK950N, og jeg kan fint streame indhold fra min Synology til TV'et. Film i SD kvalitet er helt ok via det trådløse, men skal det være HD er mit trådløse ikke godt nok. Du kan også sagtens streame musik til det TV.

PS3 løsningen fungerer iøvrigt også upåklageligt, dog i mit tilfælde med samme begrænsninger mht trådløst netværk. SD ok, HD ikke ok.

Det du vinder ved hhv Sonos eller Squeezebox er tilgangen til dine musik-filer, internet radio, podcasts (kun på squeezebox mener jeg) osv, via remoten - men ja, det koster.. ;)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu