|
Streaming via mobilt bredbånd |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Holmer07 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2014 Sted: Værløse, DK Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har også benyttet mig af ekstra simkort til eksisterende mobilabonnement og betalt kr. 30 om måneden for fri data (plus betaling af selve mobilabonnementet som jeg havde alligevel)
jeg købte en huawei 5G router (H138) som klart kan anbefales. (Kostede vist ca. kr 3.500) Det har fungeret fint i familie med 4 incl. streaming, søn der gamer og hjemmearbejdsplads.
Tager den med når vi skal i vores sommerhus og på ferier, da vi har en del fri data i udlandet også) Men tjek 5G forbindelsen først hvor du bor. |
|
CHO
|
|
![]() |
|
Tstage ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-September-2018 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 6 |
Må man spørge om hvilket selskab ? Jeg har selv Telmore hvor jeg gir 29kr pr ekstra simkort , men der er kun 4g på de extra kort
|
|
![]() |
|
Holmer07 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2014 Sted: Værløse, DK Status: Offline Point: 4 |
jeg har YouSee og ja ved godt de er dyrest. Giver kr 299 for første abonnement og 149 for de to efterfølgende - alle med fri data - men de har klart den bedste dækning både der hvor jeg bor og der hvor mit sommerhus ligger, så jeg giver gerne lidt ekstra for god dækning.
Der er også meget data i udlandet. Vi har bl.a. været i USA 3 gange siden 2019 hvor det er fedt at hele familien bare kan bruge sin telefon og iPad som man plejer. |
|
CHO
|
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Er jeres hastighed også blevet sat ned ? min er blevet sat ned allerede ved 300 GB som jeg har i mit Mobil Abvonnement , de plejer da ellers først at sætte det ned ved forbrug over 1000 GB fair use grænsen
Er i andre ogaså blevet ramt af dette problem ? , det er første gang jeg har fået det her i August 2023, efter de også ville begynde at have penge for mit ekstra data delings Simkort , som eller har været gratis ind til start August i år.. Redigeret af Swingking - 10-August-2023 kl. 20:08 |
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Det er kun hvis man har fri data, og det har du jo ikke. Flemming
Redigeret af fltk - 10-August-2023 kl. 20:11 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
sådan har det så aldrig været hos Telmore , har nu kørt i 3 år med op til 1000 gb i hver mdr.
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
virker det i nu hos jer ?
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
virker det i nu hos jer ?
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
TT0706 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2018 Sted: Tvis Status: Offline Point: 13 |
Jeps, selvom vi nogle måneder ryger over 1000 gb, så sætter de ikke hastigheden ned 😉
|
|
![]() |
|
👍
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
Er spændt på om det forsætter med at virke i den her mdr. Nå i har nået jeres normale data i jeres mobil pakke
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |