recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streamingkvalitet Netflix vs. HBO Max
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Streamingkvalitet Netflix vs. HBO Max

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kaspar42 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-August-2013
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaspar42 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Streamingkvalitet Netflix vs. HBO Max
    Sendt: 16-November-2021 kl. 20:00
Mit LG OLED TV streamer Netflix i 4k med Vision og Atmos, hvilket giver glimrende billede og lyd.

Kan jeg forventer samme kvalitet fra HBO Max, eller hvordan er det?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7082
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2021 kl. 20:46
ja deres 4K er meget ens
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4580
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2021 kl. 05:12
Vær dog opmærksom på, at HBO Max's udvalg af titler i 4K Dolby Vision stadig er ret smalt. Jeg samlede sammen i en oversigt i denne artikel: https://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1635326689

Siden da er 'Dune' også kommet til. 'The Matrix 4' vil med al sandsynlighed også komme i 4K Dolby Vision.

Og kun en håndfuld af disse film har Dolby Atmos-lyd.
Til top
kaspar42 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-August-2013
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaspar42 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2021 kl. 21:40
Ok, tak for svarene.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu