recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streamings Box.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Streamings Box.

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Streamings Box.
    Sendt: 18-Maj-2019 kl. 10:01
Hej
Da jeg gerne vil til at se TV  ved at streame.
Hvilken box vil i anbefale Bruger den gamle Chromecast i dag, men den er blevet noget træg.
Skal bruges på en 5/6 år gammel Sony TV.
Er det Apple TV der er at foretrække eller hvad bruges der i dag ,når man ikke har et TV med alle de forskellige Apps
Mvh
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2019 kl. 10:51

 Den bedste på markedet i dag må nok være Shield TV, derudover er det også en rigtig god medieafspiller.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2019 kl. 10:58
Hej , jeg vil helt sikkert anbefale ATV4K , der er de apps du behøver...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2019 kl. 11:21
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej , jeg vil helt sikkert anbefale ATV4K , der er de apps du behøver...
MVH
Jeps ATV4 er den streamingboks med flest danske apps, og med Infuse (skal tilkøbes) har man en super medieafspiller.
Mvh Jesper
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2019 kl. 12:04
Jeg vil anbefale Apple TV. Den er brugervenlig for hele familien og har det største og mest relevante katalog af danske og udenlandske tjenester og apps.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2019 kl. 12:18
Mange tak for alle jeres svar .
Det ser ud til at Apple TV. vinder.
Er der mulighed med Apple TVs fjernbetjening for at styre både TV ( Sony TV og Marantz NR 1606 )
Mvh.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2019 kl. 12:21

 Den har CEC, så når den tænder/slukker gør TVet også, og Remoten kan også skrue op/ned for lyden.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2019 kl. 12:26
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


 Den har CEC, så når den tænder/slukker gør TVet også, og Remoten kan også skrue op/ned for lyden.


Tak for svaret ,og man skal ikke være Apple / Iphone FAN for for det fulde udbytte af Apple TV.?
Det der Infuse er så ikke noget der er nødvendig ,med mindre den skal bruges som Medie / Film afspiller via ekstern kilde.??
Mvh.


Redigeret af nesager - 18-Maj-2019 kl. 12:30
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2019 kl. 12:32

 Det tror jeg ikke, har dog ikke noget iOS grej, bruger kun Android. Der er dog et minus ved ATVen, der er ikke som på Shield TV en USB, til f.eks en HDD.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2019 kl. 12:42
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


 Det tror jeg ikke, har dog ikke noget iOS grej, bruger kun Android. Der er dog et minus ved ATVen, der er ikke som på Shield TV en USB, til f.eks en HDD.


Tak for det Radiomand.
Ved ikke om jeg vil / skal bruge USB, men rart at få vide at den mangle.
Bruger også kun Android produkter.
Mvh.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2019 kl. 12:43
Hej , du behøver ikke at være Apple fan for at bruge ATV , jeg har heller ikke en IPhone.
Jeg bruger også selv ATV som afspiller af alle mine rippede film , som så ligger på NAS , og Infuse app på ATV , det virker bare.
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2019 kl. 12:54
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej , du behøver ikke at være Apple fan for at bruge ATV , jeg har heller ikke en IPhone.
Jeg bruger også selv ATV som afspiller af alle mine rippede film , som så ligger på NAS , og Infuse app på ATV , det virker bare.
MVH


Tak for dit svar hopgreve.
Tror det bliver ATV, Har nogle film der ligger på en computer, så det vil vel virke ligesom ,med en NAS
Tak for alle svarene og en god Weekend til alle.
Mvh
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu