recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streamning af film og undertekster Hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStreamning af film og undertekster Hjælp

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jakob nielsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: Streamning af film og undertekster Hjælp
    Sendt: 08-Oktober-2011 kl. 08:59
Hej alle sammen er ny bruger her inde og håber at i vil hjælpe mig i går fik jeg et samsung 8005 46 led tv Tongue men har sidet og leget de sidste par dage med ps3 media sever osv.

men mit spørgsmål lyder på hvordan streamer jeg film over fra pc til tv MED UNDERTEKSTER?
har lagt dem i samme mappe og de hedder det samme og kan finde filmen på tvet men undertekster virker ikke ? kan det ikke lade sig gøre fra en samsung notebook?
og ville det hjælpe hvis jeg købte en nas harddisk eller er det det samme???

håber i kan hjælpe
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2011 kl. 13:41
Så vidt jeg husker fra da jeg selv undersøgte det (ret mig hvis jeg tager fejl), så skal underteksterne være brændt ind i selve billedet, når vi taler DLNA. Samsung kan ikke håndtere undertekster der ligger uden for selve filmen, herunder i og uden for container.

Hvis du vil se filmen via USB, så skal underteksterne ligge som eksterne filer. Her kan de heller ikke læses, hvis de ligger i en container (mkv).
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu