|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fromme ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() Sendt: 12-Maj-2009 kl. 15:12 |
Hej Venligst, en der vil anmelde StreamTv..? Hvordan er opløsning o.s.v, virker det ordentligt sammen med MCE, DvbViewer eller andet..? /Fromme |
|
![]() |
|
- Dark Nebula - ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2008 Status: Offline Point: 109 |
![]() |
Øhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Brug dog google, sgu da ikke særligt svært http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=18&tid=45109 2 http://tkkidmose.urbanblog.dk/2008/01/07/streamtv-en-advarse l/ Og hold dig fra det med mindre man gerne vil bolles i røven. Der findes ikke engang kundeservice kontakt, hverken mail eller tlf. og det siger sgu da bare alt ! Redigeret af - Dark Nebula - - 12-Maj-2009 kl. 17:54 |
|
Diablo 3 On It's Way
Now Four Characters: || Barb. || Witch Doc. || The Wizard || The Monk || |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Streamtv er hårdt komprimeret og Mpeg4 baseret. Hvis du ser bort fra "teksten" er metoden beskrevet her. Redigeret af avh - 12-Maj-2009 kl. 19:03 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Hvis man læser bedømmelser af StreamTV skal man være opmærksom på, at der skete en væsentlig forbedring, da StreamTV skiftede til nyt udstyr i august 2008.
Jeg har set det nogle gange hos min bror i kort tid ad gangen. I august 2008 blev kvaliteten ganske god på en computerskærm. Jeg har fået at vide, at kvaliteten senere blev dårligere, så abonnementet blev ikke forlænget. Men det skete muligvis p.g.a. overgang fra Tele2 til Cybercity ADSL. Jeg synes, at de bedømmelser, Dark Nebula har fundet, siger enten at det fungerer godt eller det modsatte, og ikke moget ind imellem. Min mistanke er, at det afhænger af internetudbyderen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |