|
striber på mit fladskærm |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Michael-n ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-August-2012 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-August-2012 kl. 09:30 |
Hej med jer!
Jeg håber den her forum kan hjælpe mig med et problem,jeg har fået på mit tv.
Igår gik havde vi problemer med vores You See digital signal og fik der efter at vide af You See
at fejlen vil blive ordnet hen under aften.
En tme efter var der signal på tv´et og hen under aften imens jeg så et program gik mit billede
over til nogen lodrette striber på mit tv og det startede med at være grønne og derefter var det kun halvdelen af tv´et som var lidt oplyst,dog uden at kunne se noget på det.
Da jeg regnede med det var endnu et problem hos yousee,så slukkede jeg for det.
Her til morgen vågnede jeg så op til et uforandrede billede og har også kontakede andre som bruger det Bolignet,som vi har og her forstod jeg at de IKKE havde de problemer med deres tv.
Er der nogen som kender til det problem med tv´et,skal siges at jeg har et Sony og det er kun et halvt år gammelt,så det er lige tidligt nok det ryger sig en tur,vil jeg mene. :-/
For i bedre kan forstå problemet har jeg taget 2 billeder af tv´et,som i kan kigge på. :-)
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej velkommen til recordere.dk
![]() Jeg er ikke ekspert ud i tv, men for mig virker det som nogle selvgenerede billedfejl. Jeg vil mene at du skal kontakte din forhandler, og få det repareret
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Michael-n ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-August-2012 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 3 |
Nu er Tv´et købt hos Elgiganten,skal jeg så rette henvendelse hos dem el til Sony?
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Ligner meget det mit tv også gjorde, gik ned til Sony center hvor den var købt, og tre dage efter havde jeg et byt grundet defekt panel
|
|
![]() |
|
Tak Aerik...så må jeg ha fat i dem,som har solgt mig tv´et. :-)
|
|
![]() |
|
fnuggie ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
Du kan også selv oprette den via www.servicecentergruppen.dk, de henter den hjemme hos dig hvid den er over 30"
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |