recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "striber" på Pana GT30
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"striber" på Pana GT30

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: "striber" på Pana GT30
    Sendt: 20-Juni-2012 kl. 23:07
hej jeg er måske ved at blive tosset men hvad...


på min "gamle" Philips 47" 7606 havde jeg Store problemer med striber både verticale og horisontale, det var kun eller mest synlig ved panorering som f.eks. fodbold eller film osv..

det sjove ved det var at dem jeg solgte den til, var jeg ude og sætte den op hos og der er intet at se ??


så har jeg for ca. 1 mdr siden skiftet den ud med PANA GT30 50"


på Pana'en vil jeg ikke sige jeg har striber på samme måde. men så alligevel synes jeg der er striber dog ikke på samme måde eller de ses i hvertfald ikke nær så tit...

en ting jeg dog nogle gange observere ved lys baggrund er jeg ligesom har en ca. 2 cm lysere linje ca 1/3 del nede på skærmen... igen ses meget sjældent...

jeg får signal fra BOXER men har også set det når jeg kører noget fra Boxee box osv..


Mit spørgsmål er.... hvad kan få disse linjer til at komme på mit Tv?? 

jeg har lidt på fornemmeren at noget "påvirker" mit tv da det ligner lidt hinanden på både phillips og Pana dog er det som om pana ikke er nær så modtagelig for det ??
Til top
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1998
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tvkartoffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2012 kl. 01:33

Slet..

 
Svarede på noget andet end der spørges om.. Ermm
 
MVH


Redigeret af tvkartoffel - 21-Juni-2012 kl. 01:47
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 13:29
Prøv at måle din netspænding. Den burde være på mellem 216- 225volt. Det kan måske skyldes for lav spænding i kontakten. Bare en antagelse. Smile 
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 16:58
Oprindeligt skrevet af javilha javilha skrev:

Prøv at måle din netspænding. Den burde være på mellem 216- 225volt. Det kan måske skyldes for lav spænding i kontakten. Bare en antagelse. Smile 

okay vil se om jeg kan finde noget at måle med...

kan det ha noget at gøre med jeg har for meget på samme kontakt ??


på 1 kontakt har jeg 2 stk stik kontakt bokse med : Pana GT30, Playstation 3, Denon AVR 1908 reciver, LG NAS server, Boxee box og min trådløs router ?? 
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 17:33
Det burde ikke have noget at sige. Men der kan muligvis godt forekomme indstråling fra den trådløse enhed, hvis den står klods op ad tv'et. Dette kan godt give forstyrrelse i tv'ets signalbehandling. Smile
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu