|
Striber på TV3+HD (Stofa i Næstved) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kragemose ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-September-2012 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-September-2012 kl. 19:05 |
Hej !
Vil høre om nogen andre end jeg oplever striber ?, der kun er synlige når der bliver panoreret, og kun på TV3+HD. Eller måske har en forklaring på problemet ![]() Jeg er tilsluttet Stofa via Næstved byfællesanlæg Vedhæfter billede. Jeg har spurgt Stofas tekniske support, men de er ikke til meget hjælp.. Vh Peter |
|
![]() |
|
kragemose ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-September-2012 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Undskyld, kan se jeg burde have postet i den relevante brugergruppe
![]() Vh Peter
|
|
![]() |
|
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
Jeg har dem også her i Aalborg og mindes egentlig altid at de har været der. De er mest synlige på mit Philips LCD og mindre på mit Panasonic plasma
|
|
![]() |
|
Det er rigtigt de har været der i lang tid. Men de sidste par dage har jeg faktisk ikke set noget til dem. Og det er jo en glædelig nyhed !
![]() Er de også forsvundet hos dig Nexeren ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |