|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Ja, det er et godt spørgsmål.
Jeg fandt en omtale af et motherboard fra biostar der bruger samme chipset som MSI K9AG neo2 - digital og her er et link. LINK Selv om det ikke er MSI board, er der nok ikke nogen særlig forskel tror jeg. En ting der er særlig interessant er omtalen af hardware acceleration på kortet. Grafikkortet bruger Nvidias Purevideo. Det ser ret godt ud faktisk. Det ser muligvis lidt bedre ud end K9NGM3. (Det er ikke et micro bndkort, jeg har ikke set det før) Her er et andet link som er interessant LINK MSI K9AGM2. Jeg skal se om der er flere tests. Redigeret af Ken_T - 28-August-2007 kl. 18:23 |
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
![]() |
Nvidia 7050 er ca. ækvivalent med X1250. X1250 er lidt hurtigere til 3D og 7050 er marginelt hurtigere til HD-afvikling. Men mon ikke det går lige op, når de nye bios'er rammer markedet? (Jeg overvejede på et tidspunkt Abit AN-M2HD.) Og jo. Overscan over hdmi med de nyeste ATI-drivere giver perfekt billede ![]() |
|
![]() |
|
Dargny ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
Jeg tror faktisk at jeg hopper på Abit kortet |
|
![]() |
|
ildocteur ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-September-2005 Status: Offline Point: 217 |
![]() |
Er Neo 2 kortet ikke et full size ATx, hvor FIH er micro. Det kan give problemer ved visse mediacenter kabinetter |
|
![]() |
|
Dargny ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
Jo, det ene er fullsize.
|
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
![]() |
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Hvis du ikke allerede er opmærksom på det, så kan du spare nogle watt ved at vælge en 2½" harddisk fremfor en standard 3½". Disse er langsommere, men dette burde ikke have betydning i dit mediecenter. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |