|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
Tjah, vi kan vist hurtigt blive enige om at eks Klaus Hjorth Frederiksen godt kunne klare en dosis virkelighed, udover at have fanget ham i et par gange at ville nedsætte udvalg til at undersøge ting der allerede eksisterer lovgivning for, så tror jeg at han ville have godt at at sidde bag kassen i Bilka en uges tid eller to for at for en realistisk fornemmelse for hvad det vil sige at gå på arbejde. Men de kunne jo starte med at skifte samtlige pærer på christiansborg til spare-LED, det kunne man nok spare en hel del på... |
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
|
Henrik Nygaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
![]() |
Hvorfor er det at folk går så højt op i det elforbrug? Så længe at det ikke tangerer det ekstreme, er det vel komplet ligemeget hvor lidt/meget strøm det bruger, hvis bare det er et fedt produkt?
Jeg ved da godt at min 5090H ikke ligefrem er "grøn" og det hjælper heller ikke på strømregningen at have en kl. A forstærker til at stå og agere elradiator - men det er jo FORNØJELSEN der tæller! |
|
![]() |
|
Henrik Nygaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
![]() |
Har du ansat en personlig stenograf? Sidst jeg så dig skrive på hifi4all var det næsten rent Norsk! ![]() |
|
![]() |
|
Manic Miner ![]() Bruger ![]() Branchemedlem Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() |
Hehe
![]() Når det nu viste sig at norsk ikke var det værdenssproget som jeg troede, og alle mine forsøg på at lære hele Danmark at tale norsk faldt til jorden, var det ikke andet at gøre ![]() Men for de der ikke har set det, så tror vi nordmænd at norsk er et bedre sprog ![]() http://www.youtube.com/watch?v=s-mOy8VUEBk |
|
![]() |
|
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
Kan du uddybe, hvilke elementer i en 25+ år gammel uddannelse som politiassistent eller drift af en gårdbutik der specielt er kvalificerende til udførelse af hvervet som økonomi- og erhvervsminister? |
|
![]() |
|
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
Han er i besiddelse af en HHX i driftsøkonomi (selvom det kun er en ungdomsuddannelse), samt driver egen virksomhed, og må derfor antages at have en realistisk opfattelse af hvordan det er at være erhvervsdrivende. ja, det er ekstremt tyndt, men udover ham, så kan jeg kun komme i tanke om en enkelt selvstændigerhvervsdrivende (sko) i regeringspartierne, samt en Franchiseejer (Vivi Kjær hvis mand har MacDonalds resturanter i Odense. Hun er vist for øvrigt sunhedsordføre.)
Redigeret af kim olsen - 13-Marts-2009 kl. 03:29 |
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |