recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Strømforsyning til Sonic T-Amp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStrømforsyning til Sonic T-Amp

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ildocteur Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-September-2005
Status: Offline
Point: 217
Direkte link til dette indlæg Emne: Strømforsyning til Sonic T-Amp
    Sendt: 12-Januar-2008 kl. 19:19

Jeg har lige købt mig en T-Amp og tænke på om der var nogen der kunne fortælle mig hvilken strømforsyning I bruger ?

Jeg har kigget på mit lager og kan se at de standard 12v forsyninger jeg har nok ikke er krafige nok. (mellem 10 og 13W).

ildoc
Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2008 kl. 00:19
It can be powered by 8 1.5V AA batteries or via an external 1.2 ampere/13 Volts AC adapter

Sådan står der, men hvis du kan levere en 12 V til den men ikke tilstrækkelig strømstyrke -  jamen, så spiller den bare ikke så godt eller højt

Strømforsyninger, som leverer godt én ampere koster måske lidt mere end en standardadaptor, men du vil jo kunne få forstærkeren til at spille med den rette spænding.
Energien, som er en følge af strømstyrken (Ampere) skal få forstærkeren til at spille højt!

Prøv dig lidt frem, men Brinck Elektronik skal nok have en strømforsyning, der duer

Venligst
Søren
Til top
President Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-November-2006
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2008 kl. 09:33

Hvor har du købt T-amp'en?

Hvad kostede den?

Til top
ildocteur Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-September-2005
Point: 217
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2008 kl. 01:33

Jeg købte den "gamle" hos den forhandler i Tyskland der henvises til på T-Amp hjemmesiden. Den endte med at koste mig lige under 400 kroner.

Jeg overvejer dog at sælge den igen (slet ikke brugt).  Hvis det har interesse så send mig en PM.

ildoc

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu