|
Strømgren's StueBio |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har selv en NAD T747, og hos mig gav det også et løft at tilføje effekt til fronterne i form af NAD C275BEE. Din Marantz 7005 er jo også noget kraftigere end T747.
|
||
![]() |
||
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
|
Smukt.
![]() Du mangler bare en subwoofer, og en kabelbakke/-skinne mellem møblet og TV'et.
![]() |
||
![]() |
||
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
|
Det ser ganske fornuftigt ud, og fedt at du fik flyttet højtalerne til en position hvor de kommer mere til deres ret.
![]() Mvh. Rasmus |
||
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
||
![]() |
||
Stromgren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2010 Sted: Valby København Status: Offline Point: 275 |
|
Med hensyn til sub så bor jeg i lejlighed så naboer skal der tages hensyn til desværre. Kabelskinne skal også på vil bare gerne ha sådan en flot aluskinne ting er bare for nærig til at gi 500 for en når jeg kun skal bruge 20-30 cm
|
||
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag |
||
![]() |
||
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
|
Der kan som regel købes rester af den slags også. Spørg efter det i f.eks. Bauhaus, Silvan, XL-byg osv.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Selv nøjes jeg med et par gamle stumper grå plastikskinner af den slags til elledninger. To fordi jeg så kan separere el og signalkabler. Redigeret af Kampus - 17-Juni-2012 kl. 19:44 |
||
![]() |
||
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
|
Du kan også bare bruge en med skillespor. Tehalit 20x36 fås med skillespor.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |