|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lonberg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 279 |
![]() Sendt: 27-April-2011 kl. 07:55 |
Har Købt et amerikansk plasma tv og har nu en led satan i form af en strømomformer stående med en vægt på 9 kg som vist siger det hele
![]() Mit spørgsmål er så om dette overhovedet er nødvendigt? Er det ikke mulig at få en strømomformer i ldt mindre og lettere udgave? Hvis ja, hvor? Tak - Lonberg
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Er det nok, men hvor mange watt omsætter dit tv da? de kraftige af dem er ofte ret dyre og hvis du nøjes med en af de bilige små så brænder du den nok af.
|
|
![]() |
|
Lonberg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 279 |
![]() |
Ved ikke hvor mange watt det omsætter. Det er tale om et Panasonic 50PZ700U, så allerede ved øjekast på størrelsen kunne det godt tyde på det ikke er muligt
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Ved du evt. hvor jeg kan købe et amerikansk strømkabel på en 10 meters penge der skal forbinde Plasma skærmen og omformeren..? Så kunne jeg nemlig gemme omformeren afvejen...
Redigeret af Lonberg - 27-April-2011 kl. 08:28 |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Såvidt jeg kan se er dit tv opgivet til et effektforbrug på omkring 900 watt.
Et 10m kabel kan måske blive lidt svært at finde, mig kig ellers på feks Ebay, der kan du nok finde løse stik hvis du leder lidt. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det ville da være nemmere at forlænge det existerende.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det komme jo an på om det stik der skal i TVet passer, hvis det er tilfældet, så kan der monteres et EU stik i den anden ende.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Enden der skal ind i omformeren er også et 3 pins, har det andet kabel med EU stik. Så er det bare lige at spørge om han gider sende til DK :) Tak for hjælpe :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Du må skrive en besked og spørge, det ser ud til at det kun er UK der sælges til.
|
|
|
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
![]() |
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |