|
strømspareskinne |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 660 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-November-2014 kl. 21:28 |
hej
jeg vil gerne have fat i en strømspareskinne til mit tv men mit tv er en panasonic vt20 og den bruger en del strøm så da jeg købte en skinne for nogle år siden kunne mit tv ikke bruges som master fordi den brugte for meget strøm. ved i om der er nogle skinner der kan bruges til dette tv
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mange strømskinner har en lære funktion.
Så udstyr med høj standby forbrug også kan bruges. Men dit tv har sikkert noget opdaterings der kører efter tv er slukket. Og der gå tit 10-15 minutter før forbruget falder helt ned. |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
Kan du ikke bruge en skinne der styres via USB i stedet?
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Jeg har opgivet disse skinner fordi de brænder af.
De kan ikke tåle forstærker der har brug for strøm. Ved ikke om det er det der dit problem. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
jeg bruger denne..
den trækker uden problemer en Marantz sr7009, Marantz mm8077, Marantz mm7025, en HTPC og harddisk. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |