|
Strømstikket |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Pnielsen49 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Oktober-2018 Sted: Dk Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Oktober-2018 kl. 20:56 |
kan man hente data via strømstikket
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja ... Men hvorfor dog det, når man har fundet på noget ret smart, som kaldes "wi-fi"?
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
Pnielsen49 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Oktober-2018 Sted: Dk Status: Offline Point: 9 |
der er ikke WiFi på min mp3 afspiller og filen jeg har ligger på en USB og den kan ikke læse den 😎
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
giraffen mad!
Du må gi lidt mere hvis du skal ha hjælp.
|
|
![]() |
|
ok har en lydbog på en USB som skal over på min mp3 afspiller.
Jeg har adapter til Ipad så jeg kan tilslutte usb og copy filen til Ipad og derfratti min mp3 afspiller men Ipad vil værken læse usb eller mp3, en. Jeg har installeret Idisk på Ipad men det virker ikke🙄
|
|
![]() |
|
Lygtemanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2007 Status: Offline Point: 245 |
brug en pc
|
|
Sony 55x9005b
Sony PS4 Panasonic DMP BDT310 Harman Kardon AVR 370 JBL LS80 JBL LS40 JBL LS Center JBL LS 120P |
|
![]() |
|
ha ha hvis jeg var hjemme så.
Men er på ferie og har kun en Ipad 😖
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
![]() Er feriestedet et sted hvor man kan bruge f.eks offentlig bibliotek med PC?
![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7128 |
så må du vente
![]() |
|
![]() |
|
ja ja men når man kan og har købt diverse adapter både til Ipad og tele. Kunne det jo være jeg gør noget forkert😒
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
ledning med Ipad stik i den ende og usb i den anden 😎
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |