recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Strong SRT ANT 10 Intet signal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStrong SRT ANT 10 Intet signal

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
eskalation Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: Strong SRT ANT 10 Intet signal
    Sendt: 24-November-2009 kl. 15:37
Jeg har lige været nede og købe mig en DVB-T stueantenne fra Strong, helt præcis sådan en her: http://www.parabolshoppen.dk/shop/strong-srt-ant10-2065p.html

Og jeg modtager INTET signal på mit Sony KDL-32v4500, på trods af at tvet har en DVB-T tuner. Jeg kan ikke finde ud af om det er fordi antennen er defekt eller om jeg har gjort noget forkert!

Uanset hvad jeg gør står der når jeg går ind under systemoplysninger at der er "Ingen signal", der er ingen dioder på antennen der signalerer om den virker eller ej.

Jeg har sat den op ved at sætte det medfølgende antennekabel i antennen, og efterfølgende sat det til tvet. Kan tvet sende strøm til antennen gennem kablet? kan ikke se om den kan det nogen steder.

Hvad gør jeg? Skal jeg gå ned med den igen?

Tak, håber på nogle hurtige svar eftersom jeg skal bytte den igen i dag hvis den ikke virker.

Redigeret af eskalation - 24-November-2009 kl. 15:37
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2009 kl. 15:59
Ja du skal ha' strøm til antennen. Hvis dit TV ikke understøtter dette gennem antenne kablet, så kan du også sætte en ekst strømforsyning til. Der skal være stik mulighed for det på antennen.

Så ind i DVB menuen på TVet for at se om det kan sættes til ON.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu