|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Panacea73.dk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() Sendt: 06-December-2007 kl. 00:23 |
Har længe været uden en A afspiller (Blu-ray), og er nu nået til bristepunktet hvad angår film der skal bestilles, som ikke tidligere kunne afspilles.
Med en netop bestilt Blu-ray afspiller (A), er der omkring 20-25 titler jeg skal have bestilt, men med det antal, hvor bør man bestille så besparelsen bliver størst??? |
|
![]() |
|
Rønnest ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 679 |
![]() |
Hej Locco Bare nysgerrig - hvad endte du med at købe af Bluray-afspiller? mvh. |
|
Sony 65AF8, Onkyo TX-NR929, Dune HD Max, Yousee tv-bokx, Synology 1010+/DX510, Sonos ZP90, B&W 603S3 - 600S3 - LCR60 - ASW600, JVC HD550, 92" Lissau motorlærred.
|
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Jeg har bestilt fra Bl.a www.dvdpacifics.com & www.hdmoviesource.com dvd = omkring 24 film(BD) HDmovie = omkring nogle 30 (BD) hdmovie source sender de dem i pakker af 2 eller 3 film. |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Har du haft nogen erfaringer med told opkrævning fra HDmoviesource ? |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Ingen fra hdmoviesource eller dvdpacifics....
|
|
![]() |
|
Panacea73.dk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Panasonic DMP-BD30 er hvad det blev til. En ting jeg ikke bryder mig om er told... Men at de sender 2-3 film ad gangen gør jo selvfølgelig risikoen mindre. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12339 |
![]() |
Siden hedder forresten DVD Pacific; hvis man tilføjer det der 's' kommer man ikke det rette sted hen
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Har primært benyttet mig af Axelmusic.com, hvor der ingen toldrisiko er, men deres fragtpriser er noget høje, og uanset om der bestilles én eller 30 stk. er prisen stadig den samme i fragt.
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er squ også rigtigt |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |