|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
Jo, PS3'eren dedekterer selv at der er en ny HDD i, og spørger om man vil formatere den. Man behøver ikke tage backup, med mindre man vil gemme sine spil savings, downloads m.v. |
|
![]() |
|
henriksim ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
Nu hvor det er så nemt at sætte en større HD i sin PS3 er det så nogen der ved nogen om hvordan man kan få HD-film til at virke på den? Kan se at det kan lade sig gøre at finde sådant materiale rundt omkring på nettet nemlig :)
|
|
![]() |
|
JesperBM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2007 Sted: Vanløse, DK Status: Offline Point: 156 |
![]() |
Jeg takker også, denne tråd fortæller lige præcis de ting jeg har brug for og ekstra tak for de links du satte på Keld. Havde læst hvilken slags HD det skulle være men ville gerne have et direkte link inden jeg indvesterer i HD opgradering.
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() |
Det er ikke noget problem at få HD-optagelser til at virke - det gør de da bare (hvis de altså er i .mp4-format). Derfor må du bruge programmer, der leverer dit HD-materiale i .mp4-format, når du konverterer dine optagelser... PS3 kan ikke vise de forskellige ukurante filformater - den vil have det i .mp4 eller alternativt .divx-format (har dog ikke personligt testet HD-opløsninger i .divx-format). |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
tveskaeg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-September-2004 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Når jeg søger på google kan jeg læse at PS3 ikke detecter mere end ca. 202 GB på store diske. Er der nogen der har erfaringer med dette. Det giver jo ikke mening at købe en 320GB disk hvis PS3 ikke kan finde mere end 200GB af disken. |
|
![]() |
|
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
Hvordan laver jeg backup af alle mine film og savegames hvis jeg skal skifte harddisk?
Edit: Nevermind, det var i youtube videoen :) Redigeret af DonJensen - 17-Februar-2008 kl. 00:39 |
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
Er Fat 32 filsystemet ikke begrænset af at max kunne håndtere en 4 GB stor fil? Så kan man jo ikke lægge en hel film i HD på den... eller misser jeg noget?
|
|
![]() |
|
tveskaeg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-September-2004 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Det er rigtig at Fat32 er begrænset af en filstørelse på 4 GB.
|
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
Jeg er chokeret. At det er så nemt, er jo service i verdens klasse. Men jeg takker også lige for linket her. Og sorry for OT ![]() |
|
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
Hvor meget plads skal der ca. bruges til backup..?
|
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
Det kommer selvfølgelig anpå om du har downloadet en masse ![]() Men i følge videoen kan det klares med en USB nøgle, så det er nok ikke alverden den backup fylder. Og tillad mig lige at bringe en hylst til Playstation. Dette er et medie vidunder. |
|
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
|
![]() |
|
![]() |
Du kan godt slette dine spil data. (ikke at forveksle med saved games!!)
PS#'eren kopierer dele af eller hele spillet over på den indbyggede harddisk for at optimere loade tiderne og det er der jo ingen grund til at du tager en backup af. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |