|
Størrelse af strømforsyning i HTPC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hald ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-April-2012 kl. 17:29 |
Jeg skal til at bygge mit første HTPC med nedenstående komponenter. Efter noget let hovedregning burde den 80 watt strømforsyning som kommer med kabinettet være nok til at trække system, men jeg gerne have en second opinion
![]() Kabinet: Silverstone LASCALA LC09 Bundkort: ASRock H67M-ITX/HT Processer: Core i3 I3-2120T 3 MB Harddisk: WD Caviar Green WD30EZRX 3 TB Blu-ray: Sony BD-5750H Slim Køler: Akasa AK CC7111 Styresystem: Windows 7 Håber der er nogle som kan hjælpe
![]() |
|
![]() |
|
Brasch ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg tvivler på det bliver noget problem, så længe du holder dig til intels indbyggede grafik. Jeg har et lignende setup til min win home server med, dog 150W psu og uden optisk drev, men med 6 HHD + 1 SSD og det kører uden problemer. Skulle du på et tidspunkt finde ud af at du vil have et dedikeret grafikkort, skal du nok også finde en ny psu
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |