|
Størrelse kontra afstand til TV??? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
tusind tak for jeres inputs :)
valget er ikke blevet lettere må jeg sige. Jeg er helt med på at Plasma har det mest naturlige billede, men jeg husker også da jeg valgte mit Plasma, der fik det kritik pga. sortniveauet ( jeg havde ikke råd til Pioneer) og at Plasma brugte for meget strøm etc. Jeg har også set på Oled, men jeg vil bare gerne have et 65" :D
|
||
Med Venlig Hilsen
Flarup |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
|
Der er skam intet i vejen med at gå på kompromis, når man har sat sig ind i tingene.
Hvis 65 tommer er en prioritet og man ikke ejer en guldmine, så vil det naturlige vald også falde på et 4K LCD tv.
![]() |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
Sven Palvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2012 Status: Offline Point: 376 |
|
Jeg har købt et Sony kamera med stor opløsning på 20,7 pixel over nettet. Et fremragende kamera og jeg købte derefter taske dertil mm. og da en kollega havde fortalt, at man ikke behøvede mere end 8 pixel, spurgte jeg i foto forretningen om det havde nogen betydning over de 8. Absolut havde det det. Det er altid godt med stor oplysning sagde han og han roste kameraet. Det bliver spændende at lægge billederne ind på mit 4K fladskærm. Kameraets opløsning er bedre end 4K. Når jeg ser de samme film klip på Blue-Ray, er kvaliteten vokset enormt på trods af at gå fra 46 tommer til 65. Fladskærmen op skalere til 4K. Der er så mange flotte detaljer. Jeg er forbløffet over, hvor meget en buet skærm giver i dybde. Jeg ville have købt en projekter, og så på et tilbud i Hi-fi klubben. Jeg var ikke helt tilfreds og så så de samme filmklip på en Sony til 18.000 +. Lærredet må formodes at være i en god kvalitet. Sonyen var tydelig bedre, men ikke som de 4K filmklip, man kunne se på 4K skærme. Jeg valgte så 4K i fladskærm. Det har jeg ikke fortrudt. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |