recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Størrelse på fronter - Behov
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Størrelse på fronter - Behov

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2014 kl. 19:09
Helt ærligt så tror jeg ikke du vil opleve den store forskel på 1 og 3.
Jeg syns i hver fald ikke at forskellen var særlig hørbar, slet ikke da der var sub på.
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2014 kl. 19:10
Zensor 1 hele vejen rundt..
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2014 kl. 19:47
Ok ok.. Så er det jo en overkommelig opgradering.. Så er det bare en bøvlet kabelføring der skal gennemføres:-)
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2014 kl. 19:52
Hvis din rum er passende til 7.1 vil du helt sikkert ha glemt den triste kabelføring allerede efter 1. Film
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2014 kl. 09:54
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Helt ærligt så tror jeg ikke du vil opleve den store forskel på 1 og 3.
Jeg syns i hver fald ikke at forskellen var særlig hørbar, slet ikke da der var sub på.
Nu laver jeg en no-go og udtaler mig om noget jeg ikke selv har hørt spille op mod hinanden, men ud fra alle andre erfaringer jeg har gjort mig ang. højttalere, så vil jeg vove at påstå at du enten ikke har lyttet godt nok efter (eller ikke har vidst hvad du skulle lytte efter) eller har spillet så lavt at fordelene ved en 7" enhed fremfor en 5.5" ikke har været tydelig. 
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2014 kl. 10:01
Jeg vil sige at Hifi klubben skruede rimelig op for de højttalere da jeg var med min søster på anlæg indkøb.

Bevares, forskel var der, men trådstarter bliver pænt skuffet hvis han forventer en lyd upgrade der kan mærkes og jeg syns at han skal lave en rigtig opgradering han bliver glad for.

P.s.
Når man lytter til højttalere så lytter man til om den ene spiller bedre end den anden, så jo jeg ved godt hva jeg ska lytte efter Jonas.


Redigeret af strecker - 31-Marts-2014 kl. 10:06
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2014 kl. 12:23
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Jeg vil sige at Hifi klubben skruede rimelig op for de højttalere da jeg var med min søster på anlæg indkøb.

Bevares, forskel var der, men trådstarter bliver pænt skuffet hvis han forventer en lyd upgrade der kan mærkes og jeg syns at han skal lave en rigtig opgradering han bliver glad for.

P.s.
Når man lytter til højttalere så lytter man til om den ene spiller bedre end den anden, så jo jeg ved godt hva jeg ska lytte efter Jonas.

Det var ikke meningen, at min lyttekommentar skulle lyde så spydig som den kom til :) Men pointen var, at alle lægger vægt på forskellige ting omkring en højttaler, så hvad én mener er en minimal upgrade, kan måske være en stor upgrade for en anden. Men det eneste trådstarter kan gøre er at gå ned og lytte selv og danne sit eget indtryk.
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2014 kl. 12:42
helt enig i at trådstarter selv ska en tur forbi klubben og lytte...

hvis jeg stod og skulle vælge mellem de to højttalere havde jeg taget Zensor 3, men hvis jeg allerede havde 1`erne ville jeg ikke bruge penge på at gå op til 3´erne, forskellen er simpelthen for lille..

glæder mig til at høre hva han kommer frem til efter et lyt..
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu