|
Størrelse på nyt TV |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4654 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg synes, at du skal satse på 65". Jeg tror, at merprisen vil opleves som godt givet ud, når det først står/hænger derhjemme.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
Steen Hansen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2021 Sted: Jelling Status: Offline Point: 25 |
|
Det blev til et 65 tommer.
Har bestilt et LG CX som forhåbentligt kommer på tirsdag. Glæder mig som et lille barn til juleaften.
![]() |
||
![]() |
||
Steen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2003 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 166 |
|
Jeg har selv købt et LG CX 65 tommer efter nytår - fantastisk skærm👍
|
||
![]() |
||
Steen Hansen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2021 Sted: Jelling Status: Offline Point: 25 |
|
Har du et godt råd til billed-indstillinger? Eller andet jeg skal være opmærksom på?
|
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
|
Læs testen på Flatpanels , - hvor du også ser brugbare billedindstillinger . .
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
![]() |
||
spanky ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 377 |
|
rtings.com har også gode indstillinger til det 😊👍🏼
|
||
![]() |
||
IT-Bruger ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2016 Sted: 2625 Status: Offline Point: 31 |
|
*EDIT* så ikke at TS allerede havde købt....
Redigeret af IT-Bruger - 01-Februar-2021 kl. 12:05 |
||
![]() |
||
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
|
Normalt vil jeg vil give dig ret i, at det ikke kan betale sig at skifte en ellers god plasmaskærm eller tilsvarende, man egentlig er glad for, med mindre der er tale om at gå betydeligt op i størrelse, men netop når den skal bruges sammen med en af de nyeste konsoller, så er der nu flere rigtig gode grunde til at overveje et nyt TV. Ved skifte fra 50" til 55" får man, udover det 21 % større skærmareal, HDMI 2.1, som f.eks. tilbyder VRR, for ikke at snakke om den større opløsning og ikke mindst HDR, som virkelig giver et løft til billedkvaliteten, men hvis budgettet er til det, så er 65" absolut merprisen værd, med mindre man sidder meget tæt på skærmen... |
||
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |