recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Størrer flexrør i indmuringsdåse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Størrer flexrør i indmuringsdåse

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Størrer flexrør i indmuringsdåse
    Sendt: 01-August-2014 kl. 12:08
Hejsa.

Vil gerne slippe af med kabelbakken mellem det væghængte tv og nedad, så tv'et ser ledningsfrit ud.
Har tænkt en del over det og kommet frem til at jeg bare vil have 2 indmurings dåser med flexrør imellem. Ingen installationer men bare et rør i væggen. Spørgsmålet er så; hvordan får jeg plads til eks. 40mm flexrør i en alm indmuringsdåse? Eller er der noget alternativ?

Grunden til det store flexrør at jeg kan trække HDMI, RJ45, Antenne og forsygnings kabel igennem uden at skulle klippe og sætte nye stik på (kan leve med at skulle gøre det på alle andre kabler end HDMI kablet ;) ), og en alm indmuringsdåse så jeg kan dække den til med Softline blindramme hvis det ikke skal bruges længere.. 

Er der andre der har gjort noget lign?
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2014 kl. 13:01
Det laver vi tit, plejer bare at skære det skrå ud i top eller bund mod retning, og så få den go med mørtel, det er en fordel at sidde den i bunden først fast. :)
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2008
Point: 572
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2014 kl. 19:28
Det var selvfølgelig en mulighed. Det vil jeg prøve :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu