|
Størrer flexrør i indmuringsdåse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-August-2014 kl. 12:08 |
Hejsa.
Vil gerne slippe af med kabelbakken mellem det væghængte tv og nedad, så tv'et ser ledningsfrit ud. Har tænkt en del over det og kommet frem til at jeg bare vil have 2 indmurings dåser med flexrør imellem. Ingen installationer men bare et rør i væggen. Spørgsmålet er så; hvordan får jeg plads til eks. 40mm flexrør i en alm indmuringsdåse? Eller er der noget alternativ? Grunden til det store flexrør at jeg kan trække HDMI, RJ45, Antenne og forsygnings kabel igennem uden at skulle klippe og sætte nye stik på (kan leve med at skulle gøre det på alle andre kabler end HDMI kablet ;) ), og en alm indmuringsdåse så jeg kan dække den til med Softline blindramme hvis det ikke skal bruges længere.. Er der andre der har gjort noget lign?
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det laver vi tit, plejer bare at skære det skrå ud i top eller bund mod retning, og så få den go med mørtel, det er en fordel at sidde den i bunden først fast. :)
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var selvfølgelig en mulighed. Det vil jeg prøve :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |