recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sætte optaget program på pause?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSætte optaget program på pause?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
perege Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-December-2009
Sted: DK
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Emne: Sætte optaget program på pause?
    Sendt: 23-Marts-2010 kl. 21:07
Hej alle.

Hvis jeg er i gang med at se et program jeg har optaget på min HDD-optager (Samsung DVD-HR773)
og sætter den på PAUSE, og der går for lang tid inden jeg trykker PLAY igen, starter den af sig selv med at spille videre. Det er jo lidt irriterende.Ouch

Hvis jeg midt i programmet trykker STOP for at holde en lille pause og kommer tilbage trykker jeg så PLAY igen, men så starter programmet forfra.Angry

Er der ikke noget man kan gøre?

Håber I forstår hvad jeg mener.Confused

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2010 kl. 16:59

På nogle optagere kan man hvis der kun trykkes stop 1 gang, få vil den fortsætte med afspilning der hvor den stoppede, det er nok en feature der ikke er på din.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2010 kl. 17:10
Ja det lyder trælst! Det at den selv starter på Pause, er vel for at hindre retention på skærmen ved stillbillede. I VHS tiden var det for at skåne båndet.

Men at den ikke kan resumere når du har trykket Stop, er en alvorlig mangel. Det må være noget nær den eneste DVD maskine der ikke kan det.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2010 kl. 17:23

Ja, der har bl.a Panasonic den fordel, 1 tryk på stop, så kan den fortsætte, 2 tryk så ryger man til forfra.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu