|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
rasmusth ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
|
![]() |
||
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() |
|
Spørger lige: Har du undersøgt hvorfor din gamle forstærker/SUB ikke virker? Kan jo være en sikring der er gået! Det må da være den billigste løsning
![]() Redigeret af fhansen - 07-April-2009 kl. 17:07 |
||
![]() |
||
rasmusth ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
|
Nej men jeg vil også gerne have noget andet :) |
||
![]() |
||
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() |
|
Selvfølgelig. Hvem vil ikke gerne det |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har jo lige linket til en sub og en receiver jeg har tænkt mig at købe?
|
||
![]() |
||
Matshui ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
|
Skal du have en god, og billig subwoofer så ville jeg anbefale den her: http://www.fyndborsen.se/ScriptServer/TradePoint/B2C/UI/Cata log/ItemView.aspx?Key=5522 - den koster omregnet 1.000kr og jeg er sikker på at den vil spille meget bedre end de små, slimline designer nogle du har fundet
![]() Har selv nummeret større, og jeg er yderst tilfreds - og endnu mere når jeg kigger på hvor meget jeg har fået for en nærmest latterlig lav pris.... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Den er bare lidt grim ;)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
En hvid SUB ville måske gå meget godt hånd i hånd med møblet. Kan bare ikke lige finde nogen til en fornuftig penge. Hvis den Matshui linker til var hvid tror jeg den ville passe godt til.
|
||
![]() |
||
Matshui ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
|
Der er begyndt at lancere nogle af deres højtallere i hvid her på det sidste, så chancen er der da - men hvad tidshorisont angår så er det jo ikke til at vide... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja okay. Men guys - den Yamaha subwoofer, er den ringe eller hvad? /Rasmus |
||
![]() |
||
AlexSmedegaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
|
Ved godt det er off topic, men vil gerne vide hvad det er for et "media center" agtigt noget du har på dit TV :)
Kan godt være det er et dumt spørgsmål, men jeg har aldrig set det før så er lidt nysgerrig - det ser da udmærket ud ;) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er XBMC med Aeon skin. Det er det bedste man kan få uden tvivl. Det kører på windows/linux/osx og det kan indeksere film og tv shows ud fra mapperne de ligger i. Det henter selv al information fra IMDB og THETVDB, og det er inklusiv covers. /Rasmus Redigeret af rasmusth - 07-April-2009 kl. 23:58 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |