recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Studentervenlig løsning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStudentervenlig løsning

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
NoNameDesigndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2009 kl. 08:09

Det at en sub er aktiv er kun en god ting, for ellers skal den receiver du køber også sørge for at sub'en får den strøm den skal bruge. At den er aktiv betyder egentlig bare at den har sin egen strømforsyning, sådan meget simpelt forklaret, hvilket som sagt er en god ting. Så vil den altid få nok power at leve af..

Om de Yamaha'er eller den Panasonic du linker til er gode osv., det kan jeg desværre ikke udtale mig om.

Hmm hvad med en Onkyo 606 som receiver ? hvis der stadig er nogle tilbage på markedet.. folk roser denne receiver til skyerne og den koster hvaøh ca 3-4000.. Og så har du decodning af de nye lydformater osv., dvs du er fremtidssikret til når du begynder at se Bluray film..

http://www.pricerunner.dk/pl/97-1091936/Receivere/Onkyo-TX-S R606-Sammenlign-Priser?search=onkyo%20606&ref=redirect&a mp;other_hits=4:onkyo%20606;;584;&q=onkyo%20606

nok desværre tættere på 4000 end 3000 kan jeg se, hvis du køber fra DK.. UK eller tyskland er der vist stadig lidt at spare ved at købe fra..

Mvh

Stephen
Til top
AlexSmedegaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Maj-2008
Point: 309
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2009 kl. 09:41
Oprindeligt skrevet af rasmusth rasmusth skrev:

Oprindeligt skrevet af AlexSmedegaard AlexSmedegaard skrev:

Ved godt det er off topic, men vil gerne vide hvad det er for et "media center" agtigt noget du har på dit TV :)

Kan godt være det er et dumt spørgsmål, men jeg har aldrig set det før så er lidt nysgerrig - det ser da udmærket ud ;)

Det er XBMC med Aeon skin. Det er det bedste man kan få uden tvivl. Det kører på windows/linux/osx og det kan indeksere film og tv shows ud fra mapperne de ligger i. Det henter selv al information fra IMDB og THETVDB, og det er inklusiv covers.

/Rasmus

Okay, tak for svaret.. Kunne være man skulle kigge på det ;)
Til top
AlexSmedegaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Maj-2008
Point: 309
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2009 kl. 10:32
Lige et tillægsspørgsmål 

Hvordan i alverden får du XBMC over på din fladskærm? Kan ikke trække det fulde vindue over og når jeg starter windowed udgaven kan jeg ikke maksimere den Men det ser da rigtigt lækkert ud :)
Til top
rasmusth Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-April-2009
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2009 kl. 13:15
Oprindeligt skrevet af NoNameDesigndk NoNameDesigndk skrev:

Det at en sub er aktiv er kun en god ting, for ellers skal den receiver du køber også sørge for at sub'en får den strøm den skal bruge. At den er aktiv betyder egentlig bare at den har sin egen strømforsyning, sådan meget simpelt forklaret, hvilket som sagt er en god ting. Så vil den altid få nok power at leve af..

Om de Yamaha'er eller den Panasonic du linker til er gode osv., det kan jeg desværre ikke udtale mig om.

Hmm hvad med en Onkyo 606 som receiver ? hvis der stadig er nogle tilbage på markedet.. folk roser denne receiver til skyerne og den koster hvaøh ca 3-4000.. Og så har du decodning af de nye lydformater osv., dvs du er fremtidssikret til når du begynder at se Bluray film..

http://www.pricerunner.dk/pl/97-1091936/Receivere/Onkyo-TX-S R606-Sammenlign-Priser?search=onkyo%20606&ref=redirect&a mp;a mp;other_hits=4:onkyo%20606;;584;&q=onkyo%20606

nok desværre tættere på 4000 end 3000 kan jeg se, hvis du køber fra DK.. UK eller tyskland er der vist stadig lidt at spare ved at købe fra..

Super mange tak for det lange beskrivende svar :)

Jeg tror ikke det bliver sådan en Onkyo, da jeg gerne vil have en der ikke er så stor, og den må også gerne være bare lidt dekorativ. Desuden ligger den lige lidt uden for mit budget. Jeg ser allerede sindsygt mange bluray film -  det er faktisk det eneste jeg ser. Men DTS lyd er nu fint til mit behov :)

/Rasmus

Til top
rasmusth Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-April-2009
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2009 kl. 13:56

Oprindeligt skrevet af AlexSmedegaard AlexSmedegaard skrev:

Lige et tillægsspørgsmål 

Hvordan i alverden får du XBMC over på din fladskærm? Kan ikke trække det fulde vindue over og når jeg starter windowed udgaven kan jeg ikke maksimere den Men det ser da rigtigt lækkert ud :)

Hvilket operativsystem er du på :) ?

/Rasmus

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu