|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
maddy2005 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 18-Januar-2006 kl. 18:11 |
så jeg kommet til sidste skridt i min process med indkøb at fladskærm :) Det skal hænges på vægen og så er mine planer: Et eller andet stykke møbel som står under tv´et hvor video og xbox skal stå i/på.. gerne noget aflang noget. nogen der kan gi nogle eks. ? hva ser godt ud ? =) og så vil jeg sætte en aluminum skinne op med kablerne så de løber i den og ned bag det manglende møbel :) Redigeret af maddy2005 |
|
![]() |
|
moller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Prøv denne side minhembio.se der er nogle fantastisk flotte opstillinger. Der er flere under menupunktet "galleri" http://www.minhembio.com/galleri/lista/popular/ Redigeret af moller |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Her er en anden model, sammen med et sort LG PX5 plasma: Modellen hedder Concept og sælges bl.a. i Idémøbler /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
maddy2005 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
ey lars den første du viste har jeg nemmelig kigget på men den har desværre ikke den mørke farve som vi ønsker det nederste er LIGE MIG! =P men :S damen syns ikke om de hvide låger ! men 1000 tak der er sådan noget som det der jeg vil ha!
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() |
Hej maddy2005 Damen skal vel ikke bestemme alting. Flemming |
|
![]() |
|
![]() |
Det kan der være noget om HeHe ej vil sku gerne ha at hunos syns om det =)
|
|
![]() |
|
Splifen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
![]() |
Den her model er jeg meget glad for Redigeret af Splifen |
|
Det kan jo smutte det skidt og det gjorde det så..
|
|
![]() |
|
![]() |
Du kan evt. prøve om du kan finde en anden model i deres sortiment. Fabrikantens hjemmeside er http://www.hammel-furniture.dk/ /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
Bent M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 496 |
![]() |
Jeg har denne her http://www.biva.dk/default.asp?id=19&pmid=61&product =true&prevref=60&infopage=0&maingroup=100&pr odgroup=80000&prodtype=50&varenummer=360053 Det har samme bredde som mit Plasma TV 42" og koster den nette sum af ca 500 Kr Redigeret af Bent M |
|
Mvh
Bent M Sony RDR HX1010 |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
johnlindgreen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2004 Status: Offline Point: 459 |
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |