|
Stuebiografen med stil og power i ét (2) |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juni-2009 kl. 06:20 |
Så blev det endelig tid til en ny opdatering! Nu fik jeg endelig skaffet mig en fladskærm og det blev en Pioneer KRP-600M model. Min tidligere tråd kan ses i min signatur, men den er blevet lukket. Dertil købte jeg en PS3 og en Samsung HD boks fra yousee, hvor sidste nævnt er skjult inde i tv møblet. Både PS3'eren og Samsung boksen er tilsluttet med et optisk kabel til min forforstærker.
Kabler • Supra Trico Digital Koaxial kabel • Supra Sword XLR Balanceret kabel • Supra Sword Stereo Bifilar Litz højttaler kabel Suround Sound • THULE SC100 channel upgrade tilbehør • THULE Space PA350B effektforstærker • THULE Space PR350BV forforstærker Højttaler • Bowers & Wilkins XT4 Gulvhøjttalere Hardware • TerraTec Phase 24 FireWire interface • Playstation 3 TV/Monitor • Pioneer KRP-600M (Pure mode) Skal helt klart ISF-kalibreres på et tidspunkt Her er lidt billede :) ![]() ![]() Redigeret af smiletime - 22-Juni-2009 kl. 06:28 |
|
Min studiebiograf http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime
|
|
![]() |
|
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det se jo kano ud,fed skærm
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja der er stil over det! Især den mørkerøde væg bag skærmen gir' lige det hele et exclusivt touch
![]() |
|
![]() |
|
mictand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 436 |
Må TV'et virkelig godt hænge så tæt ind til væggen?
Jeg har selv lige været ude og investere i et vægophæng (bare et billigt et fra Harald Nyborg) til mit Sony LCD, og det hænger da noget længere ude. Men ellers et rigtig fint setup. Det ser rigtig godt ud. |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
jo tættere jo bedre Ellers rigtig fin bio! |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
ghost-the-man: Ja, det pyntede noget mere på udseendet og på lyd siden, at de fik lidt mere luft at have med at gøre Redigeret af smiletime - 22-Juni-2009 kl. 15:53 |
|
Min studiebiograf http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime
|
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
Super fedt og flot setup Tillykke herfra |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
Det ser rigtig lækkert ud. Holdt meget stilrent, og så med nogle gode komponenter...
|
|
![]() |
|
Minkz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
Fedt setup du har der, kan også godt lide dit hjem total fed stil
![]() ![]() |
|
Onkyo TX-SR606
Kef KHT 5005.2 Tvix HD M6500-A Sony Playstation 3 Samsung 40" LE40A656 Serie6 |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Man kan kun blive misundelig
|
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
super flot setup - og som Kampus skriver - flot farve du har valgt til bagvæggen. Lækkert at der ikke bare er hvid baggrund. Det skal jeg vist ha overbevist fruen om at vi skal have gjort også, næste gang vi skal ha hang i malerrullen.
Har aldrig fået hørt så meget Thule, men wau det ser lækkert ud - og lækre højttalere, dem går man ikke fejl af. Og når du har gulvtæppe på, så bliver lyden ikke ødelagt af dårlig akustik -
![]() Når du nu har så lækkert setup, skal du da også ha nogle baghøjttalere. Det ville da næsten være synd andet. Har du fået kalibreret din skærm? - det er synd at have sådan en lækker skærm, uden at få det gjort. |
|
![]() |
|
Beklager meget, havde slet ikke lagt mærke til at folk havde skrevet flere beskeder i min tråd.
Minkz: Ja de er rimelig tunge at drive. Hvis du vil købe dig en surround receiver, så sørg for at få købt en effektforstærker ved siden af, som driver fronthøjttalerne alene. Surroundreceiveren skal bare have den mulighed at få tilsluttet en effektforstærker ved siden af. Nikodk: Mange tak. Får også meget ros ang. min stue
![]() ![]() Har ikke fået skærmen ISF kalibreret endnu. Det skal jeg helt sikkert også have gjort en dag men med Pure indstillingen, så er det meget tæt på en ISF kalibrering, hva jeg har læst, så det haster ikke. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |