recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stuebiografen med stil og power i ét (2)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stuebiografen med stil og power i ét (2)

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Rob801 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rob801 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2010 kl. 08:48
Ja, det er et rigtig flot set up ... Men, er du ikke bange for at der er nogen der kommer til at støde på din højre front højtaler på vej ind i køkkenet (det ku godt være at det er bare vinklen på billede der snyder)?
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230
Sony BDP-S370

Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Firebird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2010 kl. 09:19
Det er bare så flot og lækkert, men, jeg ville nu også være lidt nervøs med højtalerne. Big smile
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Mercu Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Marts-2010
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mercu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2010 kl. 11:32
Super flot og stilrent!

Samsung LE32R87BDX 32"
Supra Kabler
Popcorn hour A-200 m. 1tb hdd
Synology DS410 2x 2tb seagate 5900rpm
PS3 40gb FAT
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2010 kl. 11:37
Det ser Super lækkert ud, men hvad med baghøjtalere ? har du sådan nogen.?

Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2010 kl. 11:56
super flot

tror det er rent stereo.
men godt der er flere, god lyd kommer ikke fra et tv.
heller ikke til almindelig tv brug 

Redigeret af xcardman - 27-April-2010 kl. 11:57
Til top
smiletime Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Juli-2006
Point: 252
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smiletime Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2010 kl. 21:56
Mange tak for komplimenterne allesammen Smile

Jo det er et rent stereo. Har muligheden for 6x120watt surround eller 2x350watt i stereo og det er jeg ganske tilfreds med, når jeg kan få 2 kanals HD-lyd ved den mulighed. Lyden er dejlig detaljeret med power i forhold dts og dolby digital. Derfor vil jeg ikke udvide XT serien med surround og slet ikke i denne stue. Hører alligevel også mest musik og har som sagt planer om at opgradere til et high-end stereo anlæg som de nye B&W 803D og det vil nok blive for dyrt, hvis jeg skal have udviget den serie til surround samt dyre forstærker.

Nej det bekymrer mig ikke. Det er ikke sket endnu og jeg har tit hold en masse fester med 20 mennesker i den lille stue uden at det er sket, når folk er gået ud til køkkenet. Dog har der været en pige, som har væltet den ud til køkkenet. Hun sad med ryggen til ved sofabordet og kom til at vælte den ud mod køkkenet. Heldigvis var det kun bananstikket, der knækkede og det kunne jeg bare pille ud, men troede godt nok at mit dyre højttalerkabel var røget der. Vær' hun glad for at hun så lækker og uskyldig ud Big smile Ellers tog højttaleren ikke skade af det overhovedet.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smiletime Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2010 kl. 21:58
Efter det er jeg begyndt at bruge spade istedet for banastik. Er også mere fleksibel, når de skal bue ind bagved sofabordet Smile
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2011 kl. 15:25
Enkelt, exclusivt, dyrt, flot og simpelthen bare hammer flot!!!!
Til top
Mediakris Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Marts-2011
Sted: Vejen
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mediakris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2011 kl. 15:44
Dumt spørgsmål, men hvilket pc-bord er det du har på et af dine billeder :)
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smiletime Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 21:25
MAnge tak BigRaj Smile

Mediakris: Det er et Fumac Arki+ hæve/sænke bord. Jeg skal dog have et nyt som er mindre, da det er rimelig dominerende i stuen.
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 21:29
slet

Redigeret af xcardman - 12-Maj-2011 kl. 21:29
Til top
blurayman-kbh Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Marts-2009
Point: 211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blurayman-kbh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 18:34
Jeg sad lige og kiggede - og undre mig hvor din CD afspiller er? Det er da spild af penge på forstærker sæt og højtallere hvis du bruger din PS3 og hvorfor har du XLR kabler når du ikke har en balanceret afspiller? Så kan du jo alligevel ikke udnytte muligheden for at køre pure XLR hele vejen Smile
Pioneer KRP-600M, kalibreret
BD: OPPO BDP-105D
CD: Thule DVA250b Digi II
Forstærkersæt: Thule PR350/PA350
Højtallere:
GAMUT model L5 + center C5
SUB: Velodyne SPL-1200 Ultra
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu