|
Stuebiografen med stil og power i ét (2) |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Rob801 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det er et rigtig flot set up
![]() |
|
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230 Sony BDP-S370 |
|
![]() |
|
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
Det er bare så flot og lækkert, men, jeg ville nu også være lidt nervøs med højtalerne.
![]() |
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|
![]() |
|
Mercu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2010 Status: Offline Point: 357 |
Super flot og stilrent!
|
|
Samsung LE32R87BDX 32"
Supra Kabler Popcorn hour A-200 m. 1tb hdd Synology DS410 2x 2tb seagate 5900rpm PS3 40gb FAT |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Det ser Super lækkert ud, men hvad med baghøjtalere ? har du sådan nogen.?
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
super flot
tror det er rent stereo. men godt der er flere, god lyd kommer ikke fra et tv. heller ikke til almindelig tv brug Redigeret af xcardman - 27-April-2010 kl. 11:57 |
|
![]() |
|
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
Mange tak for komplimenterne allesammen
![]() Jo det er et rent stereo. Har muligheden for 6x120watt surround eller 2x350watt i stereo og det er jeg ganske tilfreds med, når jeg kan få 2 kanals HD-lyd ved den mulighed. Lyden er dejlig detaljeret med power i forhold dts og dolby digital. Derfor vil jeg ikke udvide XT serien med surround og slet ikke i denne stue. Hører alligevel også mest musik og har som sagt planer om at opgradere til et high-end stereo anlæg som de nye B&W 803D og det vil nok blive for dyrt, hvis jeg skal have udviget den serie til surround samt dyre forstærker. Nej det bekymrer mig ikke. Det er ikke sket endnu og jeg har tit hold en masse fester med 20 mennesker i den lille stue uden at det er sket, når folk er gået ud til køkkenet. Dog har der været en pige, som har væltet den ud til køkkenet. Hun sad med ryggen til ved sofabordet og kom til at vælte den ud mod køkkenet. Heldigvis var det kun bananstikket, der knækkede og det kunne jeg bare pille ud, men troede godt nok at mit dyre højttalerkabel var røget der. Vær' hun glad for at hun så lækker og uskyldig ud ![]() |
|
Min studiebiograf http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime
|
|
![]() |
|
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
Efter det er jeg begyndt at bruge spade istedet for banastik. Er også mere fleksibel, når de skal bue ind bagved sofabordet
![]() |
|
Min studiebiograf http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
Enkelt, exclusivt, dyrt, flot og simpelthen bare hammer flot!!!!
|
|
![]() |
|
Mediakris ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2011 Sted: Vejen Status: Offline Point: 6 |
Dumt spørgsmål, men hvilket pc-bord er det du har på et af dine billeder :)
|
|
![]() |
|
MAnge tak BigRaj
![]() |
|
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
slet
Redigeret af xcardman - 12-Maj-2011 kl. 21:29 |
|
![]() |
|
blurayman-kbh ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
Jeg sad lige og kiggede - og undre mig hvor din CD afspiller er? Det er da spild af penge på forstærker sæt og højtallere hvis du bruger din PS3 og hvorfor har du XLR kabler når du ikke har en balanceret afspiller? Så kan du jo alligevel ikke udnytte muligheden for at køre pure XLR hele vejen
![]() |
|
Pioneer KRP-600M, kalibreret
BD: OPPO BDP-105D CD: Thule DVA250b Digi II Forstærkersæt: Thule PR350/PA350 Højtallere: GAMUT model L5 + center C5 SUB: Velodyne SPL-1200 Ultra |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |