recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stuebiografen med stil og power i ét (2)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stuebiografen med stil og power i ét (2)

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
goofyguf Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-September-2011
Sted: Odense, Danmark
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér goofyguf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 13:13
Lækkert set up :-)

Hvor er TV bordet fra? (DIY eller købt?)
Til top
smiletime Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 252
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smiletime Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 19:43
Oprindeligt skrevet af blurayman-kbh blurayman-kbh skrev:

Jeg sad lige og kiggede - og undre mig hvor din CD afspiller er? Det er da spild af penge på forstærker sæt og højtallere hvis du bruger din PS3 og hvorfor har du XLR kabler når du ikke har en balanceret afspiller? Så kan du jo alligevel ikke udnytte muligheden for at køre pure XLR hele vejen Smile

Jeg har forbundet min for- og effektforstærker med XLR. PS3 er tilsluttet med et optisk kabel, så jeg hører HD lyd i 2 kanals, når der ses blu-ray. Ang. musik har jeg et TerraTec Phase 24 Firewire lydkort, der tilsluttes fra PR350 til lydkortet med et coaxial kabel, da jeg ikke bruger cd'er til at høre musik.

Venter lidt at se endnu hvad der sker med streaming, for overvejer meget en Densen b-175 samt deres kommende Oxygen Streamer produkter.
Til top
smiletime Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 252
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smiletime Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 19:44
Oprindeligt skrevet af goofyguf goofyguf skrev:

Lækkert set up :-)

Hvor er TV bordet fra? (DIY eller købt?)

Det er købt fra Boconcept for mange år siden. Det er en udgået model vist nok.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu