|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() Sendt: 12-Marts-2007 kl. 07:47 |
Så blev det endelig min tur til at vise mit første hifi udstyr. Jeg går meget op i minimalsk design og valget blev derfor Thule og B&W XT. Kommer fra et Logitech Z-5500 og kan hermed sige officielt, at jeg aldrig mere skal eje et par pc højttalere. Det rykker for vildt det her! Suround Sound Højttaler |
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
![]() |
Ser spændende ud :)
Hvad er den store sorte 16:9 plade der hænger på væggen mellem højttalerne? |
|
![]() |
|
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() |
Det er ikke noget specielt, men mere som en pynte ting til fladskærmen, når den kommer op at hænge og så vil det være nemmere at skjule kablerne.
|
|
![]() |
|
samanda ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
Ser absolut kanon ud
|
|
![]() |
|
samanda ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
Sorry.. fik ikke læst om dine XT2/PV1 planer før jeg postede indlægget.. Men jeg håber du uploader nogler billeder når der er fuldt setup. |
|
![]() |
|
![]() |
Indtil videre er det et stereosetup, men gud hvor lyder det også pisse fedt, når jeg ser HD trailer via computeren. Jeg oploader ligeså snart, der sker ændringer
![]() |
|
![]() |
|
sussie ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
Det minimalistiske forsvinder en lille smule når du får fladskærmen, for den vil rage vel næsten 10 cm ud. Jeg så i 'Hammerslag' fra Dubai, at rigmænd har deres skærme indbygget i væggen, dvs. Du KAN lave det så den kun rager få centimeter ud (eller sle t ikke ud) ved at bygge en kunstig væg, som nok skal være mi nimum 10 centimer tyk for at få den nødvendige luftcirkulati on. Hvis væggen ellers ikke er bærende vil det være pladsbes parende at erstatte den af en sådan 10 centimet tyk pladevæg .
|
|
![]() |
|
![]() |
Det vil slet ikke gøre noget. Så vil skærmen bare virke lidt større fra spot stedet
![]() Redigeret af smiletime - 12-Marts-2007 kl. 09:11 |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9420 |
![]() |
En Pioneer 50" vil matche dit setup/design perfekt.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, den havde jeg også valgt, hvis det ikke var fordi, at jeg skulle have et mediecenter.
Det her design fra LG kunne godt ligne Pioneer top model. http://www.lcdpreview.com/2007/01/lg_phillips_47_led_lcd_hdt v.html Redigeret af smiletime - 12-Marts-2007 kl. 12:06 |
|
![]() |
|
DeBoss ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() |
Fadme kræs det der!!! Synes selv min efterhånden halvgamle Dali rød serie med H&K amp er fantastisk.. Men.. Uha det er kræs du har der!!! |
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
![]() |
Hehe...alene den opgivne kontrast i reklamen for det der LG/Philips får mig til at grine:
1,000,000:1 som om... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |