|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Det er jo en helt naturlig udvikling, Sharp har jo for længe siden annonceret at de vil levere et LCD-tv med 1.000.000:1 i kontrast, så må konkurrenterne jo bare følge efter. At der så formentligt ikke er nogen af producenterne der er i besiddelse af udstyr der kan måle en så høj kontrast med nogenlunde troværdig præcision, det er så bare en detalje... Problemet med disse tv er, at ligesom udbredelsen af 1080P har fået folk til at tro at 720P er en lav opløsning, så vil folk på et tidspunkt begynde at synes at 10.000:1 i kontrast er noget sløjt... Smiletime: Det kalder jeg en seriøs opgradering! |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9420 |
![]() |
|
Er det Sharp Mega Contrast skærmen i tænker på med 1.000.000:1 i kontrast ? Hvorfor ville en lys farve i baggrunden være at fortrække ? |
||
![]() |
||
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() |
|
Ja, det er Sharp Mega Contrast de snakker om. Jeg er næsten sikker på, at jeg enten hopper på LG/Philips 47" med LED Backlight eller Sharp HD1. Samsung 81 kommende model med 1080p, 120Hz, LED BLU, Kontrast 100.000:1 med 3 hdmi 1.3 porte lyder også lovende. 1080p/24 for de 3 skærme ville være lækker for den fulde biograf oplevelse.
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=788306 AV Precision: Hvidt møbel havde nok ikke gjort nogen skader. Er mest til sort og hvidt, og så en fræk farve, der lige bryder designet. Men sort er mest behagelig for øjnene for mig, når der skal en fladskærm op og hænge. Også derfor jeg valgte den mørke røde farve til baggrunden. Den er dog flottere at se i virkeligheden end på billederne. Det næste træk bliver en LCD fladskærm og et mediecenter. Hvis jeg begynder at opgradere resten af højttalerne har jeg nok ikke råd til fladskærmen, når den kommer, da det har været en dyr omgang allerede. Redigeret af smiletime - 24-Marts-2007 kl. 16:52 |
||
![]() |
||
patfigs ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() |
|
Jeg er helt vild med du fladskærm, meget flot design
|
||
![]() |
||
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
![]() |
|
Det ser godt ud det du har
|
||
![]() |
||
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() |
|
exlærer Redigeret af smiletime - 13-April-2007 kl. 00:11 |
||
![]() |
||
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
![]() |
|
Tak for dit svar. Jeg kigger lidt på Thule sphere 100av. Så dine erfaringer er vigtige. Så endnu engang tak for dit svar.
|
||
![]() |
||
Bjerrehuus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 327 |
![]() |
|
Jeg bukker mig i respekt, over et kickass anlæg. Karaktér 8 på 10 skalaen. Men stil er jo et smagsspørgsmål og der får du altså en 2'er |
||
![]() |
||
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
|
Rigtigt flot setup, lækkert og stilrent......det er dog ekstremt 80´er agtigt efter min smag, men gennemført er det. Du må næsten tørre støv af 2 gange om dagen.
|
||
![]() |
||
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() |
|
Kanon stilet stue, sort og rød har altid stået godt sammen
![]() Dit valg af udstyr er i en klasse for sig, så hvis man nu bare havde råd ![]() Men jeg er nysgerrig efter den hylde over sofaen, hjemmebikset eller hvor har du skaffet den?? |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |