|
Styre Apple TV med original TV fjernbetjening? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JensJ200 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-April-2014 kl. 19:24 |
Findes der andre TV end BeoPlay V1, hvor det er muligt at styre et Apple TV med den originale fjernbetjening?
|
|
![]() |
|
python ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2010 Status: Offline Point: 83 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Altså, mener du om der er remotes der har knapper der i forvejen er indstillet til at styre Apple TV ?
Du kan jo indstille Apple TV, til at modtage signalet fra andre remotes, og dermes styre apple tv med enhver tv remote.
|
|
![]() |
|
JensJ200 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
Kan man det? Skal TV fjernbetjeningen ikke understøtte eksterne enheder på en måde?
|
|
![]() |
|
Altså et almindelig Panasonic, Samsung, Sony osv. TV kan da ikke styre et Apple TV via den originale TV fjernbetjening med mindre den understøtter eksterne enheder?
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Min yamaha receiver styrer både apple tv og Mini Mac.
Prøv evt lige at kigge indstillinger (remote) igennem på apple tv´et.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Og det er så en reciever remote! TV remotes kan vel kun styre enheder af samme mærke. Mens reciever remotes er mere avancerede. Kan jeg se remoten til min SC-LX83 er.
Redigeret af Kampus - 21-April-2014 kl. 09:07 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Korrekt. Men det gør de fleste tv fjernbetjeninger. De kan ofte styre en videomaskine, HDD recorder eller DVD afspiller. Klaus |
|
![]() |
|
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
http://support.apple.com/kb/HT3296?viewlocale=da_DK
|
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
![]() |
|
Ok ser ud til at stor set alle TV kan styre et Apple TV som et BeoPlay V1. Ved I om der er andre, som også kan forlænge IR modtagelsen, så det vil være muligt at "gemme" et Apple TV bag TV'er?
|
|
![]() |
|
jb3112 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
Ved samsung får man et ir øje med, der sidder på tv med en ledning
men tror ikke det kan bruges til apple tv Redigeret af jb3112 - 21-April-2014 kl. 10:19 |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Apple tv kan programmeres til at blive styret af enhver fjernbetjening. Det ligger under Indstillinger og er helt standard.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Fedt, Det vidste jeg ikke. Men nu fik jeg parret min.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |