recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Styre Rpi med Harmony 1100
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Styre Rpi med Harmony 1100

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 752
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Styre Rpi med Harmony 1100
    Sendt: 10-April-2015 kl. 10:55
Hej alle.

Jeg har en Harmony 1100 og en RPI 2 med Openelec.

Jeg vil gerne kunne styre OE med min Harmony. Jeg har prøvet med en Lenovo IR modtager men det som om Openelec mangler driveren.

CEC er ikke muligt at få til at virke.

FLIRC synes jeg er en alt for dyr løsning. Er det ikke muligt at købe en billig IR modtager som virker med de microsoft kommandoer der virker?

Nogen der kan dele deres erfaringer?

Mvh Daniel og mange tak
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Point: 775
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zulu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2015 kl. 21:24
Jeg bruger en HP IR receiver til min RPi. Det virker fint med min Harmony 525.
HP'er er vist lidt billigere end Flirc, men tilgengæld heller ikke så fix:
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XHP+Remote+IR+receiver.TRS0&_nkw=HP+Remote+IR+receiver&_sacat=0
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2015 kl. 10:40
Jeg har en flicr liggende som jeg ikke bruger, hvis det har interesse. Du kan sende en pb.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu