|
Styresystem til netflix, HBO osv |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Har lige samlet en htpc til 3000 ca. Med win 8 PGA netflix app. Og asphalt spillende, og xbmc. Det kan varmt anbefales
|
|||
![]() |
|||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
||
det hjælper jo ligesom ikk Op da han også skal bruge den til HBO, så vidt jeg ved understøttes HBO ikke i XBMC |
|||
![]() |
|||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
||
HBO Nordic understøttes fint i XBMC. http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=150002 Dog da vi har Samsung Smart tv bruger jeg den app pga surround, før vi fik det i soveværelset hvor vi havde et ældre plasma, brugte jeg plugin via XBMC. |
|||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|||
![]() |
|||
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
||
Hvad med "The Little Black Box"??
Købes herhjemme for ca 950 Kr. Og for 400-500 på Ebay
|
|||
//Guldhammer
|
|||
![]() |
|||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
||
I stand corrected, var ikke lige klar over dette, men heldigvis bliver man aldrig for gammel til at lære noget nyt |
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
||
Som jeg lige læser det, har virkeligt ondt i hovedet, så kan godt være jeg læser det, som fanden læser i Biblen, så er det kun til windows eller osx? |
|||
![]() |
|||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
||
Ah både pc og Mac åbenbart.
![]() Skriver han i post 108 Redigeret af JordanDK - 17-Marts-2014 kl. 21:21 |
|||
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
||
Stadig en skam, havde håbet man kunne lave et billigt system med gratis software. For det er noget jeg kan li ;) Problemet er selvfølgelig ikke værre end at spendere de knap 1000 kr på win8 og opbygge en løsning ud fra det, men kunne godt lide tanken om en Linux distribution dog. |
|||
![]() |
|||
||
Post 119 siger han har fået det til at virke på Linux, udover det, ved jeg intet om det.
|
|||
|||
![]() |
|||
||
Må prøve at lave en Linux distribution til min egen computer og så lege lidt med en eventuel løsning :)
|
|||
![]() |
|||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4130 |
||
Men med win 8 får de fuld HD og 5.1 på netflix
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |