recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Styresystem til netflix, HBO osv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Styresystem til netflix, HBO osv

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 4130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2014 kl. 11:08
Har lige samlet en htpc til 3000 ca. Med win 8 PGA netflix app. Og asphalt spillende, og xbmc. Det kan varmt anbefales
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2014 kl. 11:51
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Har lige samlet en htpc til 3000 ca. Med win 8 PGA netflix app. Og asphalt spillende, og xbmc. Det kan varmt anbefales

det hjælper jo ligesom ikk Op da han også skal bruge den til HBO, så vidt jeg ved understøttes HBO ikke i XBMC
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2014 kl. 13:33
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

det hjælper jo ligesom ikk Op da han også skal bruge den til HBO, så vidt jeg ved understøttes HBO ikke i XBMC

HBO Nordic understøttes fint i XBMC.

http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=150002

Dog da vi har Samsung Smart tv bruger jeg den app pga surround, før vi fik det i soveværelset hvor vi havde et ældre plasma, brugte jeg plugin via XBMC.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Point: 930
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2014 kl. 20:04
//Guldhammer
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2014 kl. 21:59
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

Dog da vi har Samsung Smart tv bruger jeg den app pga surround, før vi fik det i soveværelset hvor vi havde et ældre plasma, brugte jeg plugin via XBMC.

I stand corrected, var ikke lige klar over dette, men heldigvis bliver man aldrig for gammel til at lære noget nyt
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2014 kl. 08:08

I stand corrected, var ikke lige klar over dette, men heldigvis bliver man aldrig for gammel til at lære noget nyt

Som jeg lige læser det, har virkeligt ondt i hovedet, så kan godt være jeg læser det, som fanden læser i Biblen, så er det kun til windows eller osx?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2014 kl. 21:15
Ah både pc og Mac åbenbart.

Skriver han i post 108

Redigeret af JordanDK - 17-Marts-2014 kl. 21:21

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2014 kl. 09:13

Ah både pc og Mac åbenbart.

Skriver han i post 108

Stadig en skam, havde håbet man kunne lave et billigt system med gratis software. For det er noget jeg kan li ;)
Problemet er selvfølgelig ikke værre end at spendere de knap 1000 kr på win8 og opbygge en løsning ud fra det, men kunne godt lide tanken om en Linux distribution dog.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2014 kl. 18:53
Post 119 siger han har fået det til at virke på Linux, udover det, ved jeg intet om det.

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2014 kl. 20:25
Må prøve at lave en Linux distribution til min egen computer og så lege lidt med en eventuel løsning :)
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2014 kl. 11:29
Men med win 8 får de fuld HD og 5.1 på netflix
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu