recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Styring af musik der afspilles på Pio via WMP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStyring af musik der afspilles på Pio via WMP

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Direkte link til dette indlæg Emne: Styring af musik der afspilles på Pio via WMP
    Sendt: 18-Juni-2011 kl. 00:24
Hej

Er i hopla over at kunne styre hvad der spilles på min Pio forstærker via min mobil med Twonky. Så har leget lidt videre. Nu prøver jeg at gøre det samme, bare via WMP fra min bærbare. Kan dette lade sig gøre? Har ikke helt kunnet lure om det kan lade sig gøre.
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2011 kl. 01:28
det da vel bare at finde en app der kan sende et signal til WMP? (der må da være noget der ude)

ellers er winamp/VLC et rigtig godt alternativ, plus de æder som standard flere formater...
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2011 kl. 15:55
Jeg vil klart foretrække at kunne benytte WMP. Jeg har tidligere benyttet Winamp, men er gået bort fra det igen, da det havde nogle laster, som WMP ikke havde. Omvendt har WMP nogle laster som Winamp ikke har. Men endte i hvert fald med WMP. Konen er også mere tryg ved WMP.
Jeg er ikke klar over hvilket plugin jeg skal lede efter og hvor.
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2011 kl. 16:10

Fandt på nettet at det godt kan lade sig gøre. Jeg har fået det til at virke med WMP12 (uden plugin). Nu mangler jeg bare at få det til at virke med WMP på min bærbare (tror det er vers. 10 el. 11).

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu