|
Styring Danfoss, Sonos osv. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Daal87 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2017 Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Januar-2017 kl. 21:42 |
Hej
Kan man få noget der gør at man kan styre sine Philips Hue pærer, Sonos og Danfoss Living varmestyring i en app eller lign.? På forhånd tak for hjælpen :)
|
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Home-Assistant.io afviklet på en Raspberry Pi
Der er du noget af vejen, desværre virker Danfoss kun hvis man har Zwave modellen. Til gengæld kan man programmere sig til fede ting :-)
|
|
MORE BASS
|
|
![]() |
|
Daal87 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2017 Status: Offline Point: 31 |
Okay, jeg har ikke en Raspberry Pi, men kan se at man kan bruge en Synology NAS og sådan en har jeg. Er det noget du har erfaring med? :)
|
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Ja det kører på et væld af systemer; Jeg er begyndt at rode lidt med det, det er meget hyggeligt
Jeg kan anbefale "Bruh automation" på Youtube han har lavet nogle videoer der fortæller lidt om hvad det kan :)
|
|
MORE BASS
|
|
![]() |
|
Tak det vil jeg prøve at kigge lidt på :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |