|
Stysyem Audio og pioner/onkyo forstærker ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
badedyr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-April-2012 Sted: Karup J Danmark Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Juli-2012 kl. 21:38 |
Hejsa
Som surround anlæg er jeg kommert frem til at jeg nok skal have 5 stk. System Audio Saxo 10 http://www.av-connection.dk/?PGr=4533&ML=1218 de er valgt ud fra størrelse og farve samt pris og selvfølgelig hvad jeg kunne finde om dem på nettet ![]() Men er der nogen der ved om de vil passe til en Pioneer VSX527K eller om en Onkyo TR-Nr 414 som er de forstærkere der lever op til kravene om internet radio og andre ting jeg gerne vil have samt en pris på max 3000. Ved godt jeg bare kan tage ud og høre dem hos forhandleren men der er 200 km til den ene og der hvor de sælger den Pioneer forstærker de sælger ikke de højtalere jeg vil have. Så derfor spørger jeg her om der er nogen der ved noget om det ? Info: skal primært bruges til film stuen er ca 30 m2 og jeg har en XTZ 99W12.16 MATSORT subwoofer. På forhånd tak ![]() Hilseen Jan
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19651 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kører et smut forbi Gl. Skivevej i Viborg og kigger ind til Lars (s2v.dk) Så vidt jeg husker han han både Pioneer og SA. Kalus |
|
![]() |
|
badedyr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-April-2012 Sted: Karup J Danmark Status: Offline Point: 43 |
Hej
Har kikket på hans hjemmeside men kan ikke se noget om hvad tingene koster synes det virker som et dyrt sted. ![]() jo kikke forbi det koster jo ikke noget. ![]() Men vil da stadigvæk gerne høre folks erfaringer/meninger. Hilsen Jan
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19651 |
Han driver ikke en webshop, men en seriøs forretning. Han er ikke verdens billigste, men klart konkurrencedygtig på priserne i butikken. Mine forældre har 2 gange været forbi for at købe tv hos ham, jeg var med den ene og så, hvordan han demonstrerede tv - vel at mærke efter først at have spurgt ind til deres behov og vaner. Det oplever man ganske sjældent. Klaus |
|
![]() |
|
Czuba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
Jeg ville nok vælge en receiver der har en mere varm lyd...:-)
Har selv brugt en pio 921 til mine SA Saxo 30 i et stykke tid, men synes at lyden blev lige lys nok..:-) |
|
![]() |
|
HejTakker for svarene må vist hellere køre lidt efter for at høre hvordan det lyder
men tror jeg ender med onkyo'en. Hilsen Jan |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |