recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SU bio på 12 kvm - nye billeder side. 12
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSU bio på 12 kvm - nye billeder side. 12

Besvar Besvar Side  <1 91011
Forfatter
Besked
Derre Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 85
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 06:30
Hej MC_Disko. Det er et rigtig flot setup du har fået dig efterhånden, men er du sikker på at dine fronthøjttalere er Mi3 Signature? Jeg ville umiddelbart gætte på at det er M3 Signature af to årsager. Dels så mangler de den superstand der er standart på Mi3 signature, og dels så er diskantpladen sort, som den var på den gamle M3 serie. Jeg har netop selv købt et sæt Mi3 signature og der er diskantpladen i lys metal. En 3. ting jeg dog er usikker på, er frontstoffet, der på de nyere modeller som regel er gråt og ikke sort, men det kan selvfølgelig være billedet der driller. Hvis du vil være sikker kan du måske prøve at skrive til Peter Stenberg fra Audiovector (ps@audiovector.com) og oplyse serie nummeret. Han plejer at være meget flink til at svare på kundespørgsmål. Det kan selvfølgelig også være mig der tager fejl, i så fejl kan du se bort fra denne besked.

Hvordan spiller de ellers i dit lytterum?
Til top
MC_Disko Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 651
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 23:58
Det har du da entelig ret i. ved ikke hvorfor jeg har haft den opfattelse af at det var Mi3, det er et par M3. Højtalerne har intet serie nummer, da de er købt af en Ansat fra Audiovector, som selv har samlet dem.

men måske jeg egentlig skulle skrive til ham, jeg ved nemlig ikke hvordan jeg skal forholde mig rent forsikrings mæssigt, da de jo intet serie nummer har.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 91011

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu