Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
SLETTET_20120103
--
Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
|
Sendt: 29-Juli-2008 kl. 16:10 |
Hmm.. du har vel ikke mulighed for at fræse et skilt til mig?
Synes det ville være prikken over i'et
Redigeret af Anima - 29-Juli-2008 kl. 16:20
|
 |
MC_Disko
Guld medlem
Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 651
|
Sendt: 29-Juli-2008 kl. 19:10 |
Anima skrev:
Hmm.. du har vel ikke mulighed for at fræse et skilt til mig?
Synes det ville være prikken over i'et  |
jo det kunne vi da måske godt finde ud af. hva skal det være for et skilt. og hvad skulle der evt stå ? og hvor kommer du fra ?
skriv evt en privat besked
|
 |
MC_Disko
Guld medlem
|
Sendt: 27-August-2008 kl. 20:49 |
så fik jeg lige lidt nyt på den blå front venter dog stadig på 3 fra dvd.co.uk, som jeg håber for alt i verden ikke er blevet taget i tolden + jeg skal ned og hente gone in 60 seconds og ocean 11 og 12 fra cdon.com, på posthuset imorgen. + Pirates dead mans chest købt brugt for 125 kr som os ligger på posthuset så må sige min bd samling er vokset hurtigt på få dage
de nyankommende.

krydser stadig fingre for at de resterende film lander imorgen
*edit* så er de resterende film landet (ikke på billedet) så mangler kun en som ikke var på lager
Redigeret af MC_Disko - 29-August-2008 kl. 07:04
|
 |
Hans j
Guld medlem
Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
|
Sendt: 27-August-2008 kl. 21:22 |
Hold da op, det er hårdt at være under uddannelse nu om stunder  .
Flot setup  .
|
 |
MC_Disko
Guld medlem
|
Sendt: 27-August-2008 kl. 21:25 |
|
 |
SLETTET_20120103
--
Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
|
Sendt: 28-August-2008 kl. 00:00 |
Du må endelig sige til hvis du får mulighed for at lave et skilt på et tidspunkt - det ser rigtig flot ud
|
 |
NoNameDesigndk
Guld medlem
Point: 625
|
Sendt: 28-August-2008 kl. 09:44 |
flot setup ;)
spiller dit setup også ordentligt ? har kig på noget lign af højtalere, receivere osv..
Hvorfor ikke hænge fladskærmen på væggen og så bare en kabelskjuler ned bag.. ?? eller kan din væg ikke holde til tv'et ?
Fedt med de der skilte og dit bord med eget design-skilt.. tror også jeg skal have lavet mig en med blu-ray og nogle af de andre til mit lille setup ;)
|
Mvh
Stephen
|
 |
MC_Disko
Guld medlem
|
Sendt: 28-August-2008 kl. 11:27 |
Anima skrev:
Du må endelig sige til hvis du får mulighed for at lave et skilt på et tidspunkt - det ser rigtig flot ud  |
skal jeg nok. men maskinen jeg har lavet det på er gået i stykker. og de ved ikke hvornår den bliver lavet.
NoNameDesigndk skrev:
flot setup ;)
spiller dit setup også ordentligt ? har kig på noget lign af højtalere, receivere osv..
Hvorfor ikke hænge fladskærmen på væggen og så bare en kabelskjuler ned bag.. ?? eller kan din væg ikke holde til tv'et ?
Fedt med de der skilte og dit bord med eget design-skilt.. tror også jeg skal have lavet mig en med blu-ray og nogle af de andre til mit lille setup ;)
|
tak tak, ja syntes det spiller helt fint den fod fladskærmen hænger på er jo os kabelskjuler. og om jeg satte det fast til vægen eller har det stående på den fod er et fedt. for skulle jo så alligevel ha nået til at skjule kablerne i. med denne løsning er det heller ikke lige til at løbe med, da det bare sidder fast, og ikke bare kan "løftes" af vægen.
|
 |
NoNameDesigndk
Guld medlem
|
Sendt: 28-August-2008 kl. 12:02 |
MC_Disko skrev:
tak tak, ja syntes det spiller helt fint den fod fladskærmen hænger på er jo os kabelskjuler. og om jeg satte det fast til vægen eller har det stående på den fod er et fedt. for skulle jo så alligevel ha nået til at skjule kablerne i. med denne løsning er det heller ikke lige til at løbe med, da det bare sidder fast, og ikke bare kan "løftes" af vægen. |
Okay 
nårh ja okay det er rigtigt.. er "foden" monteret nogle steder, eller hvordan sikrer du at den ikke vælter.. ?
|
Mvh
Stephen
|
 |
MC_Disko
Guld medlem
|
Sendt: 28-August-2008 kl. 12:41 |
NoNameDesigndk skrev:
MC_Disko skrev:
tak tak, ja syntes det spiller helt fint den fod fladskærmen hænger på er jo os kabelskjuler. og om jeg satte det fast til vægen eller har det stående på den fod er et fedt. for skulle jo så alligevel ha nået til at skjule kablerne i. med denne løsning er det heller ikke lige til at løbe med, da det bare sidder fast, og ikke bare kan "løftes" af vægen. |
Okay 
nårh ja okay det er rigtigt.. er "foden" monteret nogle steder, eller hvordan sikrer du at den ikke vælter.. ?
|
den står bare på gulvet bag racket. det kan ikke vælte, kun bagud hvis man skubber til det, men der står en væg, så det er ikke et problem
|
 |
NoNameDesigndk
Guld medlem
|
Sendt: 28-August-2008 kl. 12:58 |
okay.. men genialt lavet ;) ser fedt ud.. glæder mig til jeg får råd til noget ordentlig lyd osv i mit setup... :)
|
Mvh
Stephen
|
 |
MC_Disko
Guld medlem
|
Sendt: 28-August-2008 kl. 13:51 |
NoNameDesigndk skrev:
okay.. men genialt lavet ;) ser fedt ud.. glæder mig til jeg får råd til noget ordentlig lyd osv i mit setup... :)
|
er nu os meget godt tilfreds. seneste projekt er at få lavet nået min seng kan stå på. så jeg kan ha skrivebordet under. så har jeg nemlig mulighed for at ha en sofa hvor sengen står nu. sengen er 140x200. på den elektroniske side så står det lidt stille for tiden. da jeg jo er på SU, må jeg os holde lidt på pengene. så det næste stykke tid blir det nok bare til et par bd film i ny og næ.
|
 |